بازاریابی: تبلیغات

بازار یابی

Marketing

دانلود کتاب Marketing (به فارسی: بازار یابی) نوشته شده توسط «Brian Tracy»


اطلاعات کتاب بازار یابی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Brian Tracy

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 112

حجم فایل: 1.11 مگابایت

کد کتاب: 0814434215 , 9780814434215

توضیحات کتاب بازار یابی

موفقیت یا شکست کسب و کار شما به موفقیت یا شکست تلاش های بازاریابی شما بستگی دارد. اگر بتوانید آنچه را که مشتریانتان می خواهند، نیاز دارند و توانایی پرداخت آن را دارند شناسایی کنید – و سپس آن را به آنها بدهید – به نتایج فوق العاده ای دست خواهید یافت. این راهنمای ضروری پر از حکمت علامت تجاری برایان تریسی، حاوی 21 ایده قدرتمند است که می توانید از آنها برای بهبود فوری نتایج بازاریابی استراتژیک خود استفاده کنید. خواهید فهمید که چگونه می توانید: پایگاه مشتری خود را ایجاد کنید ● خود را از رقبا متمایز کنید ● به سه سوال حیاتی در مورد هر محصول یا خدمات جدید پاسخ دهید ● از تحقیقات بازار و گروه های متمرکز برای تقویت تصمیم گیری های بهتر استفاده کنید ● نیاز عاطفی اولیه را برای خریداران برآورده کنید ● تعیین کنید قیمت مناسب برای پیشنهادات خود ● واقعاً مشتری مدار شوید ● از کانال های توزیع خود نهایت استفاده را ببرید ● بر مفاهیم تخصص، تمایز، تقسیم بندی و تمرکز تسلط داشته باشید ● به مشتریان دلیلی برای تغییر از رقبای خود بدهید ● و بیشتر با گذشت زمان استراتژی های بازاریابی آزمایش شده، این کتاب کاربردی و قابل حمل به شما نشان می دهد که چگونه بر رقابت غلبه کنید، فروش و سودآوری را افزایش دهید و بر بازار خود تسلط پیدا کنید.


The success or failure of your business depends on the success or failure of your marketing efforts. If you can identify what your customers want, need, and can afford–and then give it to them–you will achieve outstanding results. Filled with Brian Tracy’s trademark wisdom, this indispensable guide contains 21 powerful ideas you can use to immediately improve your strategic marketing results. You’ll discover how to: Build your customer base ● Set yourself apart from the competition ● Answer three crucial questions about any new product or service ● Use market research and focus groups to fuel better decisions ● Fulfill a basic emotional need for buyers ● Determine the correct price point for your offerings ● Become truly customer-focused ● Make the most of your distribution channels ● Master the concepts of specialization, differentiation, segmentation, and concentration ● Give customers a reason to switch from your competitors ● And more Packed with time-tested marketing strategies, this practical and portable book shows you how to overcome the competition, increase sales and profitability, and dominate your market niche.

دانلود کتاب «بازار یابی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید