دانلود کتاب Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis (International Series in Quantitative Marketing, Volume 12 ; 2nd Edition) (International Series in Quantitative Marketing) (به فارسی: مدلهای پاسخ بازار: تحلیل سریهای اقتصادی و زمانی (سریهای بینالمللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سریهای بینالمللی در بازاریابی کمی)) نوشته شده توسط «Dominique M. Hanssens – Leonard J. Parsons – Randall L. Schultz»
اطلاعات کتاب مدلهای پاسخ بازار: تحلیل سریهای اقتصادی و زمانی (سریهای بینالمللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سریهای بینالمللی در بازاریابی کمی)
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Dominique M. Hanssens – Leonard J. Parsons – Randall L. Schultz
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 520 / 516
حجم فایل: 7.12 مگابایت
کد کتاب: 0792378261 , 9780792378266
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب مدلهای پاسخ بازار: تحلیل سریهای اقتصادی و زمانی (سریهای بینالمللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سریهای بینالمللی در بازاریابی کمی)
این ویرایش دوم مدلهای پاسخ بازار: – از طریق فصلی جداگانه، تأکید بسیار بیشتری بر بلوکهای اساسی مدلسازی پاسخ بازار دارد: بازارها، دادهها و محرکهای فروش. -طراحی مدلهای پاسخ را به فصلهای جداگانه در مورد مدلهای ایستا و پویا تقسیم میکند. تکنیکها و یافتههای حاصل از انقلاب اطلاعات بازاریابی، به عنوان مثال، دادههای اسکنر را مورد بحث قرار میدهد. – بر بینش های جدید موجود در مورد محرک های فروش بازاریابی، به ویژه درک بهبود یافته از پیشبرد فروش تأکید می کند. – پیشرفت های روش شناختی را برای ارزیابی اثرات بلندمدت، در صورت وجود، تلاش های بازاریابی فعلی نشان می دهد. -شامل فصل جدیدی در مورد پیش بینی فروش است. -تاریخچههای کوچک موردی را در قالب درجهای جعبهای با عنوان دیدگاههای صنعت اضافه میکند که عمدتاً توسط مدیران تجاری نوشته شدهاند. این کتاب واقعاً پایه و اساس مدلسازی پاسخ بازار است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.