بازاریابی: تبلیغات

مدل‌های پاسخ بازار: تحلیل سری‌های اقتصادی و زمانی (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی)

Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis (International Series in Quantitative Marketing, Volume 12 ; 2nd Edition) (International Series in Quantitative Marketing)

دانلود کتاب Market Response Models: Econometric and Time Series Analysis (International Series in Quantitative Marketing, Volume 12 ; 2nd Edition) (International Series in Quantitative Marketing) (به فارسی: مدل‌های پاسخ بازار: تحلیل سری‌های اقتصادی و زمانی (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی)) نوشته شده توسط «Dominique M. Hanssens – Leonard J. Parsons – Randall L. Schultz»


اطلاعات کتاب مدل‌های پاسخ بازار: تحلیل سری‌های اقتصادی و زمانی (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Dominique M. Hanssens – Leonard J. Parsons – Randall L. Schultz

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 520 / 516

حجم فایل: 7.12 مگابایت

کد کتاب: 0792378261 , 9780792378266

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب مدل‌های پاسخ بازار: تحلیل سری‌های اقتصادی و زمانی (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی)

این ویرایش دوم مدل‌های پاسخ بازار: – از طریق فصلی جداگانه، تأکید بسیار بیشتری بر بلوک‌های اساسی مدل‌سازی پاسخ بازار دارد: بازارها، داده‌ها و محرک‌های فروش. -طراحی مدل‌های پاسخ را به فصل‌های جداگانه در مورد مدل‌های ایستا و پویا تقسیم می‌کند. تکنیک‌ها و یافته‌های حاصل از انقلاب اطلاعات بازاریابی، به عنوان مثال، داده‌های اسکنر را مورد بحث قرار می‌دهد. – بر بینش های جدید موجود در مورد محرک های فروش بازاریابی، به ویژه درک بهبود یافته از پیشبرد فروش تأکید می کند. – پیشرفت های روش شناختی را برای ارزیابی اثرات بلندمدت، در صورت وجود، تلاش های بازاریابی فعلی نشان می دهد. -شامل فصل جدیدی در مورد پیش بینی فروش است. -تاریخچه‌های کوچک موردی را در قالب درج‌های جعبه‌ای با عنوان دیدگاه‌های صنعت اضافه می‌کند که عمدتاً توسط مدیران تجاری نوشته شده‌اند. این کتاب واقعاً پایه و اساس مدل‌سازی پاسخ بازار است.


This second edition of Market Response Models: -places much more emphasis on the basic building blocks of market response modeling: markets, data, and sales drivers, through a separate chapter. -splits the design of response models into separate chapters on static and dynamic models.-discusses techniques and findings spawned by the marketing information revolution, e.g., scanner data. -emphasizes new insights available on marketing sales drivers, especially improved understanding of sales promotion. -demonstrates methodological developments to assess long-term impacts, where present, of current marketing efforts. -includes a new chapter on sales forecasting. -adds mini-case histories in the form of boxed inserts entitled Industry Perspectives, which are primarily written by business executives. This book is truly the foundation of market response modeling.

دانلود کتاب «مدل‌های پاسخ بازار: تحلیل سری‌های اقتصادی و زمانی (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی، جلد 12؛ ویرایش دوم) (سری‌های بین‌المللی در بازاریابی کمی)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید