دانلود کتاب Managing Media Businesses: A Game Plan to Navigate Disruption and Uncertainty (به فارسی: مدیریت کسبوکارهای رسانهای: یک برنامه بازی برای عبور از اختلال و عدم اطمینان) نوشته شده توسط «Mike Rosenberg – Philip H. Seager (eds.)»
اطلاعات کتاب مدیریت کسبوکارهای رسانهای: یک برنامه بازی برای عبور از اختلال و عدم اطمینان
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan
نویسنده: Mike Rosenberg – Philip H. Seager (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 231
حجم فایل: 3.73 مگابایت
کد کتاب: 3319520210 , 9783319520216
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت کسبوکارهای رسانهای: یک برنامه بازی برای عبور از اختلال و عدم اطمینان
این کتاب راهنمای عملی برای هر جنبه ای از مدیریت مشاغل رسانه ای است. این کتاب که توسط تیمی از متخصصان نوشته شده و با مصاحبههایی از بازیگران برجسته صنعت به تصویر کشیده شده است، به تغییرات بیسابقه و عدم اطمینان پیش روی صنعت میپردازد.
آیا روزنامهها، مجلات یا کتابها آیندهای دارند؟ آیا تلویزیون زمینی یا خدمات کابلی به عنوان بازیگران معنی دار در پنج سال آینده وجود خواهند داشت؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان پلتفرمهای مصرف متعدد را با هم کار کرد تا درآمد مورد نیاز برای حمایت از ایجاد و توسعه محتوای با کیفیت را استخراج کند؟ در حالی که محتوای بیشتر و بیشتری منتشر میشود، کسبوکارهای کمتر و کمتری راهی برای انجام این کار سودآور و پایدار پیدا میکنند.
پاسخهای شما به این سؤالات که تجارت رسانهای یا سرگرمی شما را آزار میدهد به چارچوب شما بستگی دارد – فریم بر اساس تجربه به دست آمده در روزهایی که کمتر نامطمئن، روان تر و بسیار بسیار ساده تر بودند. اگر میخواهید در چنین تغییرات سریعی زنده بمانید، این چارچوبها باید شکسته شوند.
این کتاب بر اساس برنامه مدیریت پیشرفته IESE در رسانه و amp; Entertainment، که مدرسه بازرگانی IESE از سال 2011 در نیویورک و لس آنجلس راه اندازی شده است. این برنامه مشارکت های اساتید و متخصصان برجسته و همچنین مطالعات موردی واقعی را ترکیب می کند تا پایه ای را ایجاد کند که می توانید بر اساس آن مجموعه ای را ایجاد کنید. ابزارهای مدیریتی که برای مدیریت کسب و کارهای رسانه ای و سرگرمی در حال تغییر سریع به آنها نیاز دارید.
This book is a practical guide to every aspect of managing media businesses. Written by a team of experts and illustrated with interviews from leading industry players, it addresses the unprecedented change and uncertainty facing the industry.
Do newspapers, magazines or books have a future? Will terrestrial television or cable services exist as meaningful players in five years’ time? Is there a way to make multiple consumption platforms work together in a way that extracts the revenue needed to support the creation and development of quality content? While more and more content is being published, fewer and fewer businesses are finding a way to do so profitably and sustainably.
Your answers to these questions that vex your media or entertainment business will depend on your frame – a frame based on experience gained in days that were less uncertain, less fluid and much, much simpler. Those frames need to be broken if you are to survive in times of such rapid change.
This book is based on IESE’s Advanced Management Program in Media & Entertainment, which IESE Business School has been running in New York and Los Angeles since 2011. It combines contributions from leading professors and practitioners, as well as real-life case studies, to establish a base upon which you can start to build the set of managerial tools that you will need to manage fast-changing media and entertainment businesses.
دانلود کتاب «مدیریت کسبوکارهای رسانهای: یک برنامه بازی برای عبور از اختلال و عدم اطمینان»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.