مدیریت

مدیریت نوآوری: ادغام تغییرات تکنولوژیکی، بازار و سازمانی

Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change

دانلود کتاب Managing Innovation: Integrating Technological, Market and Organizational Change (به فارسی: مدیریت نوآوری: ادغام تغییرات تکنولوژیکی، بازار و سازمانی) نوشته شده توسط «Joe Tidd – John R. Bessant»


اطلاعات کتاب مدیریت نوآوری: ادغام تغییرات تکنولوژیکی، بازار و سازمانی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Joe Tidd – John R. Bessant

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 660

حجم فایل: 27.98 مگابایت

کد کتاب: 111836063X , 9781118360637

نوبت چاپ: 5th edition

توضیحات کتاب مدیریت نوآوری: ادغام تغییرات تکنولوژیکی، بازار و سازمانی

مدیریت نوآورییک متن معتبر و پرفروش برای دوره های MBA، کارشناسی ارشد و دوره های کارشناسی پیشرفته در زمینه مدیریت نوآوری، مدیریت فناوری، توسعه محصول جدید و کارآفرینی است. همچنین به طور گسترده توسط مدیران در بخش خدمات و تولید استفاده می شود.

اکنون در پنجمین ویرایش، مدیریت نوآوریبه طور کامل بازنگری شده و اکنون با یککاملا تعاملی ارائه می شود. کتاب الکترونیکیدارای مجموعه ای چشمگیر از فیلم ها، موارد، تمرین ها و ابزارهایی است که نوآوری را زنده می کند. این کتاب همچنین باپورتال نوآوریatwww.innovation-portal.info همراه است که شامل مجموعه گسترده ای از منابع دیجیتالی اضافی برای اساتید و دانشجویان است.

ویژگی ها:

جعبه‌هاییادداشت‌های پژوهشیوViews from the Front Lineرویکرد مبتنی بر شواهد و عملی را تقویت می‌کنند و این را برای هر کسی که در حال مطالعه یا کار می‌کند باید مطالعه کند. نوآوریپورتال نوآوریwww.innovation-portal.info یک منبع ضروری برای دانشجو و مدرس است و شاملابزار نوآوری– مجموعه ای کاملاً قابل جستجو از ابزارهای نوآوری عملی به همراه یک مجموعه ای ازموارد،تمرینات،ابزاروویدئوها

تعاملی الکترونیکی کتابکه همراه با متن است، محتوای غنی را برای تعمیق درک خوانندگان از مفاهیم نوآوری ارائه می کند.


Managing Innovationis an established, bestselling text for MBA, MSc and advanced undergraduate courses on innovation management, management of technology, new product development and entrepreneurship. It is also widely used by managers in both the services and manufacturing sectors.

Now in its fifth edition,Managing Innovationhas been fully revised and now comes with a fullyinteractive e-bookhousing an impressive array of videos, cases, exercises and tools to bring innovation to life. The book is also accompanied by theInnovation Portalatwww.innovation-portal.info, which contains an extensive collection of additional digital resources for both lecturers and students.

Features:

TheResearch NotesandViews from the Front Linefeature boxes strengthen the evidence-based and practical approach making this a must read for anyone studying or working within innovation TheInnovation Portalwww.innovation-portal.infois an essential resource for both student and lecturer and includes theInnovation Toolkit– a fully searchable array of practical innovation tools along with a compendium ofcases,exercises,toolsandvideos

Theinteractive e-bookthat accompanies the text provides enriched content to deepen the readers understanding of innovation concepts

دانلود کتاب «مدیریت نوآوری: ادغام تغییرات تکنولوژیکی، بازار و سازمانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید