بازاریابی: تبلیغات

مدیریت بازاریابی محتوا: راهنمای دنیای واقعی برای ایجاد مشترکین پرشور برند شما

Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand

دانلود کتاب Managing Content Marketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand (به فارسی: مدیریت بازاریابی محتوا: راهنمای دنیای واقعی برای ایجاد مشترکین پرشور برند شما) نوشته شده توسط «Robert Rose – Joe Pulizzi»


اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی محتوا: راهنمای دنیای واقعی برای ایجاد مشترکین پرشور برند شما

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CMI Books Division of Z Squared Media LLC

نویسنده: Robert Rose – Joe Pulizzi

زبان: english

فرمت کتاب: MOBI (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

حجم فایل: 722 کیلوبایت

کد کتاب: 0983330719 , 9780983330714

توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی محتوا: راهنمای دنیای واقعی برای ایجاد مشترکین پرشور برند شما

بیایید با آن روبرو شویم … بازاریابی محتوا در همه موارد خشم است. برندها در سراسر جهان (به طور متوسط) بیش از 25 درصد از کل بودجه بازاریابی خود را صرف بازاریابی محتوا می کنند. چیزی که گم شده…تا به حال…کتابی است که به بازاریابان می گوید دقیقا چگونه بازاریابی محتوا را به کار ببندند. مدیریت بازاریابی محتوا به شما نشان می دهد که چگونه بازاریابی محتوا را در سازمان خود مدیریت کنید. چه از یک شرکت کوچک و چه از یک برند چند میلیارد دلاری آمده باشید، این کتاب مهمات و ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا روند داستان سرایی را ایجاد کنید که مشترکین پرشور برند شما را ایجاد کند. رابرت رز و جو پولیزی، متخصصان معروف بازاریابی محتوا در جهان با یکدیگر همکاری کرده اند تا به متخصصان بازاریابی و صاحبان کسب و کار کمک کنند تا یک برنامه بازاریابی محتوایی ایجاد کنند که فراتر از تئوری ها است و دقیقاً توضیح می دهد که چگونه می توان آن برنامه را به واقعیت تبدیل کرد. مدیریت بازاریابی محتوا به شما می‌آموزد: – ایجاد پرونده تجاری برای بازاریابی محتوا – توسعه یک استراتژی بازاریابی محتوایی که برای کسب‌وکار شما مناسب باشد – داستانی ثابت بگویید که مشتریان شما را درگیر کند – کانال‌های بازاریابی مناسب را برای پیاده‌سازی تعیین کنید. یک گردش کار داخلی و خارجی برای بازاریابی محتوا ایجاد کنید — بازاریابی محتوا را اندازه گیری کنید و نتایج را با ذینفعان داخلی در میان بگذارید.


Let’s face it…content marketing is all the rage. Brands around the world are spending (on average) over 25% of their total marketing budget on content marketing. What’s been missing…until now…is the book that tells marketers exactly how to put content marketing to work. Managing Content Marketing shows you, in detail, how to manage content marketing within your organization. Whether you come from a small company or multi-billion dollar brand, this book gives you the ammunition and the ideas to develop a storytelling process that will create passionate subscribers to your brand. World-renowned content marketing experts Robert Rose and Joe Pulizzi have teamed up to help marketing pros and business owners develop a content marketing plan that goes beyond theories and explains exactly how to turn that plan into reality. Managing Content Marketing will teach you to: –Build the Business Case for Content Marketing –Develop a Content Marketing Strategy that Works for Your Business –Tell a Consistent Story that Engages Your Customers –Determine the Right Marketing Channels to Implement –Create an Internal and External Workflow for Content Marketing –Measure Content Marketing and Communicate Results to Internal Stakeholders

دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی محتوا: راهنمای دنیای واقعی برای ایجاد مشترکین پرشور برند شما»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید