دانلود کتاب Management of Innovation and Product Development: Integrating Business and Technological Perspectives (به فارسی: مدیریت نوآوری و توسعه محصول: یکپارچه سازی دیدگاه های تجاری و فناوری) نوشته شده توسط «Marco Cantamessa – Francesca Montagna (auth.)»
اطلاعات کتاب مدیریت نوآوری و توسعه محصول: یکپارچه سازی دیدگاه های تجاری و فناوری
موضوع اصلی: مهندسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag London
نویسنده: Marco Cantamessa – Francesca Montagna (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 381
حجم فایل: 9.41 مگابایت
کد کتاب: 1447167228 , 9781447167228
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت نوآوری و توسعه محصول: یکپارچه سازی دیدگاه های تجاری و فناوری
با ارائه دیدگاهی یکپارچه و کل نگر در مورد مدیریت نوآوری و طراحی و توسعه محصول، این مونوگراف درک منحصربفرد و بدیعی از نحوه ارتباط این دو دیدگاه ارائه می دهد. این کتاب این موضوعات را به شیوه ای دقیق علمی بررسی می کند و یافته های دانشگاهی را با مثال هایی از تجارت مرتبط می کند. ابزارهای مفهومی و تصمیم گیری مورد نیاز برای درک و مدیریت فرآیند نوآوری در سطوح مختلف، از تجزیه و تحلیل پدیده های صنعت تا تدوین استراتژی و از برنامه ریزی عملیات تا مدیریت انتخاب های فنی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. . فصلها شامل نوآوری به عنوان یک پدیده اقتصادی و اجتماعی، تدوین استراتژی نوآوری، مدیریت فرآیندها و پروژههای توسعه محصول و طراحی فنی محصولات و خدمات میشود. این کتاب با ارائه منبع ارزشمندی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اقتصاد، بازرگانی و مهندسی، برای مدیران و کارآفرینان نیز در نظر گرفته شده است.
Presenting an integrated and holistic perspective on innovation management and product design and development, this monograph offers a unique and original understanding of how these two perspectives are interconnected. This book explores these themes in a scientifically rigorous manner, associating academic findings with examples from business. It provides readers with the conceptual and decision-making tools required to understand and manage the process of innovation at different levels, from the analysis of industry-wide phenomena to the formulation of a strategy and from the planning of operations to the management of technical choices. Chapters cover innovation as an economic and social phenomenon, the formulation of innovation strategy, the management of product development processes and projects and the technical design of products and services. Offering an invaluable resource to postgraduate students in economics, business and engineering, this book is also intended for managers and entrepreneurs.
دانلود کتاب «مدیریت نوآوری و توسعه محصول: یکپارچه سازی دیدگاه های تجاری و فناوری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.