بازاریابی: تبلیغات

فروش لوکس: درس هایی از دنیای لوکس در فروش کالاها و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان با ارزش بالا

Luxury Selling: Lessons from the world of luxury in selling high quality goods and services to high value clients

دانلود کتاب Luxury Selling: Lessons from the world of luxury in selling high quality goods and services to high value clients (به فارسی: فروش لوکس: درس هایی از دنیای لوکس در فروش کالاها و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان با ارزش بالا) نوشته شده توسط «Francis Srun (auth.)»


اطلاعات کتاب فروش لوکس: درس هایی از دنیای لوکس در فروش کالاها و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان با ارزش بالا

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Francis Srun (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 245

حجم فایل: 8.56 مگابایت

کد کتاب: 3319455257 , 9783319455259

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فروش لوکس: درس هایی از دنیای لوکس در فروش کالاها و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان با ارزش بالا

Srun نشان می‌دهد که چگونه روان‌شناسی مارک‌های لوکس واقعاً در انگیزه‌های مشتری با ارزش بسیار نقش دارد و پتانسیل درک فرآیندهای تصمیم‌گیری آن‌ها را که شبیه فرآیندهای هر مشتری دیگری نیست، باز می‌کند.

فروش به مشتریان بسیار ثروتمند و خواستار – چه در حال فروش محصولات لوکس باشید و چه خدمات حرفه ای سفارشی با ارزش بالا – فرآیندی بسیار متفاوت از فروش هر چیز دیگری به دیگران است.

Francis Srun دارای بیست سال تجربه در صنعت لوکس است که در فرانسه، سوئیس، چین و هنگ کنگ مستقر است و اخیراً با Maison Boucheron.

اولین گام یادگیری نحوه تجسم فیزیکی “لوکس” است. “. شما باید نگاه کنید، صحبت کنید و “لوکس” را حرکت دهید. نگرش تجملاتی واقعی نه تسلیم‌کننده است و نه تسلط‌آمیز – ملایم، سخاوتمند و ساده و واقعاً انسانی است. موفقیت نه تنها از حرفه ای بودن بلکه از ایجاد یک رابطه لوکس واقعی با مشتریان به دست می آید.

برای انجام این کار، باید مشتری خود را به درستی درک کنید. مشتریان با ارزش امروزی جوان‌تر، بین‌المللی از نظر چشم‌انداز و محل اقامت، و به طور فزاینده‌ای از آسیا هستند. انگیزه خرید آنها همیشه در مورد تأیید خود و لذت است و هرگز در مورد پول.

فرایند تصمیم گیری مشتری لوکس بر خلاف سایر مشتریان است. در حالی که احساسات هنگام فروختن هر چیزی به هر کسی مهم است – با فروش لوکس آن مهم است. Srun نشان می دهد که چگونه روانشناسی نام تجاری، محصول، مکان، قیمت و زمان همه در انگیزه های مشتری نقش دارند.

در نهایت این کتاب شما را گام به گام با مثال های ملموس و تکنیک های مفید از طریق هفت مرحله فروش لوکس راهنمایی می کند: آماده برای فروش، استقبال مناسب، گوش دادن صادقانه، پیشنهاد و ارائه با سبک، برخورد با مخالفت ها با متقاعد کردن به جای رد، نتیجه گیری دقیق و در نهایت به دست آوردن وفاداری برای یک رابطه طولانی مدت.


Srun shows how the psychology of luxury brands truly plays into high value customer motivations and unlocks the potential to understand their decision processes which are unlike that of any other customer.

Selling to very wealthy, demanding customers – whether you’re selling luxury products or high value bespoke professional services – is a very different process to selling anything else to anyone else.

Francis Srun has twenty years experience in the luxury industry, based in France, Switzerland, China and Hong Kong, most recently with Maison Boucheron.

The first step is learning how to physically embody “Luxury”. You need to look, speak, and move “Luxury”. The true luxury attitude is not submissive nor is it hauteur – it is gentle, generous and simply, truly human. Success comes from not just being professional but from building a genuinely luxury relationship with clients.

To do that you need to truly understand your client. High value customers today are younger, international in outlook and residence, and increasingly from Asia. Their buying motivation is always about self-affirmation and pleasure and never about money.

The luxury customer’s decision process is unlike that of other customers. While emotion is important when selling anything to anyone – with luxury selling it is paramount. Srun shows how the psychology of Brand, Product, Place, Price and Time all play a role in customer’s motivations.

Finally this book guides you step by step with concrete examples and useful techniques through the seven steps of luxury selling: be prepared to sell, welcome appropriately, listen genuinely, propose and present with style, meet objections with persuasion rather than refutation, conclude sharply and finally gain loyalty for a long term relationship.

دانلود کتاب «فروش لوکس: درس هایی از دنیای لوکس در فروش کالاها و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان با ارزش بالا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید