دانلود کتاب Luxury brand management : a world of privilege (به فارسی: مدیریت برند لوکس: دنیایی از امتیازات) نوشته شده توسط «Mazzalovo – Gerald – Chevalier – Michel»
اطلاعات کتاب مدیریت برند لوکس: دنیایی از امتیازات
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wiley
نویسنده: Mazzalovo – Gerald – Chevalier – Michel
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 316 / 338
حجم فایل: 3.93 مگابایت
کد کتاب: 1118171780 , 9781118171790
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب مدیریت برند لوکس: دنیایی از امتیازات
راهنمای قطعی مدیریت یک برند لوکس، به تازگی بازبینی و به روز شده
چه چیزی یک برند لوکس را تعریف می کند؟ خرد سنتی نشان میدهد که این برند انتخابی و انحصاری است – تا حدی که تنها یک برند میتواند در هر دسته خردهفروشی (خودرو، عطر، لوازم آرایشی و غیره) وجود داشته باشد. اما این تعریف ذاتاً محدودکننده است، و روشی را که امروزه برندهای لوکس بهطور فزایندهای با قرار دادن آنها در فروشگاهها و نحوه درک مصرفکنندگان از آنها شناسایی میشوند، در نظر نمیگیرد. این نسخه اصلاح شده و به روز مدیریت برند لوکس، اولین کتاب جامع در مورد مدیریت برند لوکس، به دنیای برندسازی امروزی می پردازد.
نوشته شده توسط دو خودی مشهور، این کتاب می سازد. در این تعریف جدید و گسترده تر از لوکس و بررسی بیش از 450 برند بین المللی شناخته شده از طیف گسترده ای از صنایع. این کتاب مملو از اطلاعات جدیدی است که تأثیر بحران مالی بر برندهای لوکس را پوشش میدهد و به دنبال دوره جدیدی از رشد است، مدیریت، بازاریابی و خلقت را با مثالهای واقعی و ابزارهای مدیریتی که نویسندگان با موفقیت در حرفههای حرفهای خود استفاده کردهاند، آشتی میدهد.
- شامل فصلهای اختصاصی با تمرکز بر هر یک از کارکردهای اصلی یک برند لوکس، از جمله ایجاد برند، پیچیدگی مدیریت هویت برند، همگرایی هنرها و برندها، و موارد دیگر
- به کارکردهای عملی می پردازد که می توانند خطوط نهایی را ایجاد یا شکست دهند و بر ادراک برند تأثیر بگذارند، مانند توزیع، خرده فروشی، تدارکات، و صدور مجوز
- بر چرخه عمر برند، هویت برند و مسائل مربوط به مجوز تمرکز می کند
بررسی جامع و متقاعدکننده ابعاد مختلف مدیریت لوکس در بخشهای مختلف، این نسخه جدید متن کلاسیک در مورد مدیریت برند برای هر کسی که با آن کار میکند یا علاقهمند است خواندنی ضروری است. d در استفاده حداکثری از یک برند لوکس در دنیای پس از رکود.
What defines a luxury brand? Traditional wisdom suggests that it’s one that’s selective and exclusive—to such a degree that only one brand can exist within each retail category (automobiles, fragrances, cosmetics, etc.). But this definition is inherently restrictive, failing to take into account the way in which luxury brands today are increasingly identified as such by their placement in stores and how consumers perceive them. This revised and updated edition of Luxury Brand Management, the first comprehensive book on luxury brand management, looks at the world of branding today.
Written by two renowned insiders, the book builds on this new, broader definition of luxury and examines more than 450 internationally known brands from a wide range of industries. Packed with new information covering the financial crisis’s impact on luxury brands, and looking towards a new period of growth, the book reconciles management, marketing, and creation with real-life examples and management tools that the authors have successfully used in their professional careers.
- Includes dedicated chapters focusing on each of the main functions of a luxury brand, including brand creation, the complexity of managing brand identity, the convergence of arts and brands, and much more
- Addresses the practical functions that can make or break bottom lines and affect brand perception, such as distribution, retailing, logistics, and licensing
- Focuses on brand life-cycle, brand identity, and licensing issues
A compelling and comprehensive examination of the different dimensions of luxury management in various sectors, this new edition of the classic text on brand management is essential reading for anyone working with or interested in making the most of a luxury brand in the post-recession world.
دانلود کتاب «مدیریت برند لوکس: دنیایی از امتیازات»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.