مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

زندگی رو به جلو: یک برنامه اثبات شده برای توقف حرکت کردن و به دست آوردن زندگی که می خواهید

Living Forward: A Proven Plan to Stop Drifting and Get the Life You Want

دانلود کتاب Living Forward: A Proven Plan to Stop Drifting and Get the Life You Want (به فارسی: زندگی رو به جلو: یک برنامه اثبات شده برای توقف حرکت کردن و به دست آوردن زندگی که می خواهید) نوشته شده توسط «Michael Hyatt – Daniel Harkavy»


اطلاعات کتاب زندگی رو به جلو: یک برنامه اثبات شده برای توقف حرکت کردن و به دست آوردن زندگی که می خواهید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مسئولیت پذیری و اخلاق تجاری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Baker Books

نویسنده: Michael Hyatt – Daniel Harkavy

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 208

حجم فایل: 1.29 مگابایت

کد کتاب: 080101882X , 9780801018824

توضیحات کتاب زندگی رو به جلو: یک برنامه اثبات شده برای توقف حرکت کردن و به دست آوردن زندگی که می خواهید

هر یک از ما فقط یک زندگی برای زندگی در این زمین داریم. کاری که با آن انجام می دهیم انتخاب ماست. آیا ما به عنوان تماشاگر از آن عبور می کنیم، در مواقع لزوم به شرایط خود واکنش نشان می دهیم و متعجبیم که چگونه به این نقطه رسیدیم؟ یا آیا ما آن را هدایت می کنیم، لذت و پتانسیل هر روز را به حداکثر می رسانیم، با هدف یا ماموریتی در ذهن زندگی می کنیم؟

بسیاری از ما در حال انجام کارهای قبلی هستیم – و زندگی ما یک روز در حال سقوط است. زمان. اما اگر با زندگی مانند هدیه ای که هست رفتار کنیم چه؟ اگر هر روز را طوری زندگی کنیم که انگار بخشی از یک تصویر بزرگتر، یک برنامه است؟ این همان چیزی است که مایکل هایت، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و دانیل هارکاوی، مربی اجرایی، به ما نشان می دهند که چگونه انجام دهیم: طراحی زندگی با هدف نهایی، تعیین از قبل نتایج مورد نظر و مسیر رسیدن به آن. در این راهنمای گام به گام، آن‌ها اصول اثبات‌شده‌ای را به اشتراک می‌گذارند که به خوانندگان کمک می‌کند تا یک برنامه زندگی ساده اما مؤثر ایجاد کنند تا بتوانند از جایی که اکنون هستند به جایی که واقعاً می‌خواهند – در هر زمینه‌ای از زندگی باشند، برسند.


Each of us has but one life to live on this earth. What we do with it is our choice. Are we drifting through it as spectators, reacting to our circumstances when necessary and wondering just how we got to this point anyway? Or are we directing it, maximizing the joy and potential of every day, living with a purpose or mission in mind?

Too many of us are doing the former–and our lives are slipping away one day at a time. But what if we treated life like the gift that it is? What if we lived each day as though it were part of a bigger picture, a plan? That’s what New York Times bestselling author Michael Hyatt and executive coach Daniel Harkavy show us how to do: to design a life with the end in mind, determining in advance the outcomes we desire and path to get there. In this step-by-step guide, they share proven principles that help readers create a simple but effective life plan so that they can get from where they are now to where they really want to be–in every area of life.

دانلود کتاب «زندگی رو به جلو: یک برنامه اثبات شده برای توقف حرکت کردن و به دست آوردن زندگی که می خواهید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید