دانلود کتاب Linux Game Programming w/CD (Prima Tech’s Game Development) (به فارسی: برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)) نوشته شده توسط «Mark Collins – Martin Donlin – Steve Baker – Ben Campbell»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)
موضوع اصلی: کامپیوتر – سیستم عامل
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade
نویسنده: Mark Collins – Martin Donlin – Steve Baker – Ben Campbell
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 368 / 370
حجم فایل: 44.18 مگابایت
کد کتاب: 0761532552 , 9780761532552
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)
با توجه به علاقه روزافزون به لینوکس روی دسکتاپ، فقط زمان زیادی است که همه به دنبال بازی های لینوکس با کیفیت بالا باشند. با توسعهدهندگان تجاری که اکنون تیمهایی را برای انتقال عناوین خود به لینوکس راهاندازی کردهاند، مردم در نهایت اذعان میکنند که پلتفرم OpenSource یک پلتفرم بازی قابل دوام است. برنامه نویسی بازی Linux® راهنمای شما برای توسعه بازی برای لینوکس است که تمام APIها و متدولوژی های مورد نیاز شما را پوشش می دهد و همچنین برخی از تکنیک های پیشرفته تر را که به ندرت در سایر راهنماهای توسعه بازی مورد بحث قرار می گیرند، مانند شبکه های عصبی و الگوریتم های ژنتیک، پوشش می دهد. همچنین با استفاده از SDL، Xlib و SVGAlib، اطلاعات ارزشمندی در مورد گرافیک های دو بعدی پیدا خواهید کرد. گرافیک سه بعدی با استفاده از OpenGL. شبکهسازی، لابیگری، و threading. هوش مصنوعی و سیستم های یادگیری؛ الگوریتم ژنتیک؛ و خیلی خیلی بیشتر!
دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.