سیستم های عامل

برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)

Linux Game Programming w/CD (Prima Tech's Game Development)

دانلود کتاب Linux Game Programming w/CD (Prima Tech’s Game Development) (به فارسی: برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)) نوشته شده توسط «Mark Collins – Martin Donlin – Steve Baker – Ben Campbell»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)

موضوع اصلی: کامپیوتر – سیستم عامل

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Muska & Lipman/Premier-Trade

نویسنده: Mark Collins – Martin Donlin – Steve Baker – Ben Campbell

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 368 / 370

حجم فایل: 44.18 مگابایت

کد کتاب: 0761532552 , 9780761532552

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)

با توجه به علاقه روزافزون به لینوکس روی دسکتاپ، فقط زمان زیادی است که همه به دنبال بازی های لینوکس با کیفیت بالا باشند. با توسعه‌دهندگان تجاری که اکنون تیم‌هایی را برای انتقال عناوین خود به لینوکس راه‌اندازی کرده‌اند، مردم در نهایت اذعان می‌کنند که پلتفرم OpenSource یک پلتفرم بازی قابل دوام است. برنامه نویسی بازی Linux® راهنمای شما برای توسعه بازی برای لینوکس است که تمام APIها و متدولوژی های مورد نیاز شما را پوشش می دهد و همچنین برخی از تکنیک های پیشرفته تر را که به ندرت در سایر راهنماهای توسعه بازی مورد بحث قرار می گیرند، مانند شبکه های عصبی و الگوریتم های ژنتیک، پوشش می دهد. همچنین با استفاده از SDL، Xlib و SVGAlib، اطلاعات ارزشمندی در مورد گرافیک های دو بعدی پیدا خواهید کرد. گرافیک سه بعدی با استفاده از OpenGL. شبکه‌سازی، لابی‌گری، و threading. هوش مصنوعی و سیستم های یادگیری؛ الگوریتم ژنتیک؛ و خیلی خیلی بیشتر!


With the growing interest in Linux on the desktop, it is only a matter of time until everyone will want high-quality Linux games. With commercial developers now setting up in-house teams for porting their titles to Linux, people are finally acknowledging that the OpenSource platform is a viable gaming platform. Linux® Game Programming is your guide to game development for Linux, covering all the APIs and methodologies you will need, as well as some more advanced techniques rarely discussed in other game development guides, such as neural networks and genetic algorithms. You will also find valuable information on 2D graphics using SDL, Xlib, and SVGAlib; 3D graphics using OpenGL; networking, lobbying, and threading; artificial intelligence and learning systems; genetic algorithms; and much, much more!

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی لینوکس با سی دی (توسعه بازی Prima Tech)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید