انسان شناسی: تکامل

کتابخانه کلمه مکتوب | کتابخانه کلمه مکتوب – دنیای Handpress

Library Of The Written Word | Library Of The Written Word - The Handpress World

دانلود کتاب Library Of The Written Word | Library Of The Written Word – The Handpress World (به فارسی: کتابخانه کلمه مکتوب | کتابخانه کلمه مکتوب – دنیای Handpress) نوشته شده توسط «Arthur der Weduwen – Andrew Pettegree»


اطلاعات کتاب کتابخانه کلمه مکتوب | کتابخانه کلمه مکتوب – دنیای Handpress

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – انسان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: BRILL

نویسنده: Arthur der Weduwen – Andrew Pettegree

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 338

حجم فایل: 17.29 مگابایت

کد کتاب: 9004413804 , 9789004413801

نوبت چاپ: 1st Edition

توضیحات کتاب کتابخانه کلمه مکتوب | کتابخانه کلمه مکتوب – دنیای Handpress

با تولد مطبوعات سریالی در قرن هفدهم، معرفی تبلیغات پولی مهم ترین گام در جهت دادن به صنعت روزنامه به سمت آینده ای پایدار بود. در اینجا، مانند موارد دیگر، آزمایشگاه اختراع جمهوری هلند قرن هفدهم بود. در این مطالعه، بر اساس یک بررسی جامع از شش هزار آگهی اول در روزنامه‌های هلندی بین سال‌های 1620 و 1675، آرتور در ودوون و اندرو پتگر رشد تبلیغات را از یک ابزار کمکی به صنعت کتاب، تبلیغ عناوین تازه منتشر شده به بازتاب گسترده ای از جامعه مصرف کننده رو به رشد مشاغل و شهروندان خصوصی از روزنامه ها برای ارائه طیف گسترده ای از کالاها و خدمات، تبلیغ اختراعات جدید، یا درخواست کمک برای بازیابی کالاهای گمشده و دزدیده شده، حیوانات خانگی یا کودکان استفاده می کردند. در این اعلامیه‌های هیجان‌انگیز، رنگارنگ و گاهی عمیقاً تکان‌دهنده، ما شروع استراتژی‌های بازاریابی را می‌بینیم که مشخصه دنیای تبلیغات در طول قرن‌های بعد و تا عصر مدرن است.


With the birth of a serial press in the seventeenth century, the introduction of paid advertising was the most crucial step in pointing the newspaper industry towards a sustainable future. Here, as in so much else, the laboratory of invention was the seventeenth-century Dutch Republic. In this study, based on an exhaustive examination of the first six thousand advertisements placed in Dutch newspapers between 1620 and 1675, Arthur der Weduwen and Andrew Pettegree chart the growth of advertising from an adjunct to the book industry, advertising newly published titles, to a broad reflection of a burgeoning consumer society. Businesses and private citizens used the newspapers to offer a wide range of goods and services, publicise new inventions, or appeal for help in recovering lost and stolen goods, pets or children. In these evocative, colourful and sometimes deeply moving notices, we see the beginnings of marketing strategies that would characterise the advertising world over the following centuries, and into the modern era.

دانلود کتاب «کتابخانه کلمه مکتوب | کتابخانه کلمه مکتوب – دنیای Handpress»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید