شبکه: اینترنت

ملزومات توسعه بازی LibGDX: از ویژگی های توسعه بازی که توسط LibGDX ارائه می شود حداکثر استفاده را ببرید و یک بازی اکشن اسکرول جانبی به نام Thrust Copter ایجاد کنید.

LibGDX Game Development Essentials: Make the most of game development features powered by LibGDX and create a side-scrolling action game, Thrust Copter

دانلود کتاب LibGDX Game Development Essentials: Make the most of game development features powered by LibGDX and create a side-scrolling action game, Thrust Copter (به فارسی: ملزومات توسعه بازی LibGDX: از ویژگی های توسعه بازی که توسط LibGDX ارائه می شود حداکثر استفاده را ببرید و یک بازی اکشن اسکرول جانبی به نام Thrust Copter ایجاد کنید.) نوشته شده توسط «Juwal Bose»


اطلاعات کتاب ملزومات توسعه بازی LibGDX: از ویژگی های توسعه بازی که توسط LibGDX ارائه می شود حداکثر استفاده را ببرید و یک بازی اکشن اسکرول جانبی به نام Thrust Copter ایجاد کنید.

موضوع اصلی: کامپیوتر – شبکه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Packt Publishing

نویسنده: Juwal Bose

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 216

حجم فایل: 11.69 مگابایت

کد کتاب: 1784399299 , 9781784399290

توضیحات کتاب ملزومات توسعه بازی LibGDX: از ویژگی های توسعه بازی که توسط LibGDX ارائه می شود حداکثر استفاده را ببرید و یک بازی اکشن اسکرول جانبی به نام Thrust Copter ایجاد کنید.

این کتاب بر آموزش LibGDX و ویژگی های باورنکردنی آن با ترکیبی متعادل از تئوری و عمل تمرکز دارد. همانطور که کتاب را ادامه می دهید، یک بازی دو بعدی به صورت موازی ایجاد می کنید و روی کدنویسی فعال نیز کار می کنید. سورس کد بازی و تمامی آزمایش هایی که در کتاب انجام شده است نیز برای شروع سریع و آسان شما ارائه شده است. بازی‌ای که توسعه خواهید داد، یک بازی ساده است و هدف آن کمک به مبتدیان است که اصول اولیه را از ابتدا تا انتها بیاموزند. شما بازی کامل را توسعه خواهید داد و در مرحله بعدی موتور فیزیک Box2D را با جایگزینی کد موجود ادغام خواهید کرد. این کتاب به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Scene2D عناصر رابط کاربری گرافیکی ایجاد کنید و به شما در هر چیزی که درگیر است، از ایجاد تا انتشار یک بازی، کمک می کند. در فصل های بعدی، با استفاده از Bullet با 3D در LibGDX و فیزیک سه بعدی آشنا خواهید شد. فصل پایانی فرآیند انتشار بازی در گوگل پلی، اپل اپ استور، رایانه شخصی و وب را شرح می‌دهد. این کتاب تمام موضوعات مرتبط توسعه بازی LibGDX را پوشش می‌دهد، اما مطمئن می‌شود که حتی یک مبتدی نیز می‌تواند به راحتی توسعه را با کمک از کد نمونه و تصاویر.


This book focuses on teaching LibGDX and its incredible features with a balanced mix of theory and practice. As you proceed through the book, you will create a 2D game in parallel and work on active coding as well. The source code of the game and all the experiments that are done in the book are also provided to get you started quickly and easily. The game you will develop is a simple one, aimed at helping beginners learn the basics from start to finish. You will develop the complete game and as a next step you will integrate the Box2D physics engine by replacing the existing code. The book teaches you how to create GUI elements using Scene2D and helps you with everything that is involved, from the creation to the publishing of a game. In later chapters, you will learn about 3D in LibGDX and 3D physics using Bullet. The final chapter details the process involved in publishing the game to Google Play, Apple App Store, PC, and the Web.The book covers all the relevant topics of LibGDX game development but makes sure that even a beginner can easily follow the development with the help of sample code and illustrations.

دانلود کتاب «ملزومات توسعه بازی LibGDX: از ویژگی های توسعه بازی که توسط LibGDX ارائه می شود حداکثر استفاده را ببرید و یک بازی اکشن اسکرول جانبی به نام Thrust Copter ایجاد کنید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید