برنامه نویسی: بازی

طراحی سطح: فرآیندها و تجربیات

Level design : processes and experiences

دانلود کتاب Level design : processes and experiences (به فارسی: طراحی سطح: فرآیندها و تجربیات) نوشته شده توسط «Totten – Christopher W»


اطلاعات کتاب طراحی سطح: فرآیندها و تجربیات

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Totten – Christopher W

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 408 / 409

حجم فایل: 10.16 مگابایت

کد کتاب: 1498745059 , 9781498745055

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی سطح: فرآیندها و تجربیات

در این کتاب، بازی‌سازان کهنه کار، دانشگاهیان، روزنامه‌نگاران و دیگران فرآیندها و تجربیات خود را با طراحی سطح ارائه می‌کنند. هر کدام یک چشم انداز منحصر به فرد ارائه می دهد که نشان دهنده چندین مرحله از فرآیند برای تعامل با و ایجاد سطوح بازی – تجربه سطوح، طراحی سطوح، ساخت سطوح، و سطوح تست است. این دیدگاه‌های متنوع به خوانندگان پنجره‌ای را به فرآیندهای فکری ارائه می‌دهد که منجر به دنیای بازی‌های به یاد ماندنی، محیط‌های ترسناک، سطوح تولید شده توسط رایانه، مناظر صوتی خاطره‌انگیز و بسیاری از انواع دیگر فضای بازی می‌شود. این مجموعه خوانندگان را در حین کار به ذهن طراحان حرفه ای دعوت می کند و موضوعات همیشه سبز در مورد طراحی سطح و نقد بازی ارائه می دهد تا الهام بخش طراحان جدید و باسابقه باشد.

ویژگی های کلیدی

  • درباره فرآیندهای توسعه دهندگان با تجربه و طراحان سطح به زبان خودشان بیاموزید
  • بهترین روش‌ها را برای ایجاد سطوح برای بازی متقاعدکننده و طراحی مشترک کشف کنید
  • روش‌های تحلیلی را برای درک بهتر دنیای بازی و چگونگی ارائه می‌دهد. آنها در پاسخ به گیم پلی عمل می کنند
  • با یادگیری فرآیندهای چند پیشکسوت صنعت، روش دلخواه خود را برای طراحی سطح پیدا کنید

In this book, veteran game developers, academics, journalists, and others provide their processes and experiences with level design. Each provides a unique perspective representing multiple steps of the process for interacting with and creating game levels – experiencing levels, designing levels, constructing levels, and testing levels. These diverse perspectives offer readers a window into the thought processes that result in memorable open game worlds, chilling horror environments, computer-generated levels, evocative soundscapes, and many other types of gamespaces. This collection invites readers into the minds of professional designers as they work and provides evergreen topics on level design and game criticism to inspire both new and veteran designers.

Key Features

  • Learn about the processes of experienced developers and level designers in their own words
  • Discover best-practices for creating levels for persuasive play and designing collaboratively
  • Offers analysis methods for better understanding game worlds and how they function in response to gameplay
  • Find your own preferred method of level design by learning the processes of multiple industry veterans

دانلود کتاب «طراحی سطح: فرآیندها و تجربیات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید