دانلود کتاب Let Them Eat Cake: Marketing Luxury to the Masses – As Well As the Classes (به فارسی: بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها) نوشته شده توسط «Danziger – Pamela»
اطلاعات کتاب بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kaplan Business
نویسنده: Danziger – Pamela
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
حجم فایل: 488 کیلوبایت
کد کتاب: 0793193079 , 9780793193073
توضیحات کتاب بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها
این کتاب به متخصصان بازاریابی نشان می دهد که چگونه محصولات خود را برای استفاده از بازار لوکس 77.7 میلیارد دلاری قرار دهند. در کتاب اجازه دهید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای تودهها و همچنین کلاسها، خوانندگان اولین مطالعه مبتنی بر تحقیق را در مورد 15 میلیون خانواده واقعاً مرفه که لبه اول بازار لوکس جدید را تشکیل میدهند، دریافت خواهند کرد. پاملا دانزیگر خاطرنشان میکند که بازار لوکس نسبت به مصرفکنندگان آشکار دهه 1990 به شدت در حال تغییر است. Danziger یک مطالعه تحقیقاتی دو ساله روی مصرف کنندگان لوکس با درآمد 75000 دلار و بالاتر انجام داد و نوع کاملاً جدیدی از مصرف کنندگان لوکس را کشف کرد. این مرفه ترین مصرف کنندگان که «پروانه ها» نامیده می شوند، از پیله های مجلل خود بیرون آمده اند و تمرکز خود را از خانه به دنیای بیرون معطوف کرده اند. اجازه دهید کیک بخورند که به منظور ارائه بینشی به متخصصان بازاریابی در مورد معنای تجمل برای مصرف کننده، تکامل طبیعی را پوشش می دهد، زیرا تجملات امروزی به ضروریات فردا تبدیل می شوند، زیرا محصولات “از طبقات به توده ها” منتقل می شوند. خوانندگان یاد خواهند گرفت: * چگونه “آن را برای توده ها درست کنید” و چگونه “آن را برای کلاس ها درست کنید” با نمایه های شرکت هایی که بهترین شیوه ها را در بازاریابی لوکس نشان می دهند. * چرا تجمل به چیزهای مادی نیست یا هزینه یک چیز چقدر است. نحوه ارتباط محصول یا خدمات با رویاها، خواسته ها و علایق مصرف کننده است. * محرک ها و محرک های مختلف برای مصرف کنندگان لوکس. Danziger رفتار و ترجیحات خرید را در 9 دسته از محصولات لوکس خانگی (مانند مبلمان، هنر، عتیقهجات)، چهار کالای تجملی شخصی (مانند اتومبیل، مد) و شش مورد تجملاتی (مانند سفرهای لوکس، درمانهای اسپا/زیبایی) بیان میکند. ). همانطور که کسب و کارها در یک بازار شلوغ به طور فزاینده ای رقابت می کنند، دانزیگر همچنین شش گرایش مصرف کننده کلیدی در بازاریابی لوکس و استراتژی هایی را که بازاریابان می توانند برای ساخت برندهای لوکس خود پیاده کنند، توضیح می دهد.
دانلود کتاب «بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای توده ها – و همچنین کلاس ها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.