دانلود کتاب Let Them Eat Cake: Marketing Luxury to the Masses-As Well as the Classes (به فارسی: بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای تودهها و همچنین کلاسها) نوشته شده توسط «Danziger – Pamela N»
اطلاعات کتاب بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای تودهها و همچنین کلاسها
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Chicago IL : Dearborn Trade Pub. c2005.
نویسنده: Danziger – Pamela N
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
حجم فایل: 479 کیلوبایت
کد کتاب: 0793193079 , 9780793193073
توضیحات کتاب بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای تودهها و همچنین کلاسها
این کتاب به متخصصان بازاریابی نشان می دهد که چگونه محصولات خود را برای استفاده از بازار لوکس 77.7 میلیارد دلاری قرار دهند. در کتاب اجازه دهید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای تودهها و همچنین کلاسها، خوانندگان اولین مطالعه مبتنی بر تحقیق را در مورد 15 میلیون خانواده واقعاً مرفه که لبه اول بازار لوکس جدید را تشکیل میدهند، دریافت خواهند کرد. پاملا دانزیگر خاطرنشان می کند که بازار لوکس نسبت به مصرف کنندگان قابل توجه دهه 1990 به شدت در حال تغییر است. Danziger یک مطالعه تحقیقاتی دو ساله روی مصرف کنندگان لوکس با درآمد 75000 دلار و بالاتر انجام داد و نوع کاملاً جدیدی از مصرف کنندگان لوکس را کشف کرد. این مرفه ترین مصرف کنندگان که «پروانه ها» نامیده می شوند، از پیله های مجلل خود بیرون آمده اند و تمرکز خود را از خانه به دنیای بیرون معطوف کرده اند. اجازه دهید کیک بخورند که به منظور ارائه بینشی به متخصصان بازاریابی در مورد معنای تجمل برای مصرف کننده، تکامل طبیعی را پوشش می دهد، زیرا تجملات امروزی به ملزومات فردا تبدیل می شوند، زیرا محصولات “از طبقات به توده ها” منتقل می شوند. خوانندگان یاد خواهند گرفت: * چگونه “آن را برای توده ها درست کنید” و چگونه “آن را برای کلاس ها درست کنید” با نمایه های شرکت هایی که بهترین شیوه ها را در بازاریابی لوکس نشان می دهند. * چرا تجمل به چیزهای مادی نیست یا هزینه یک چیز چقدر است. نحوه ارتباط محصول یا خدمات با رویاها، خواسته ها و علایق مصرف کننده است. * محرک ها و محرک های مختلف برای مصرف کنندگان لوکس. دانزیگر رفتار و ترجیحات خرید را در 9 دسته از محصولات لوکس خانگی (مانند مبلمان، هنر، عتیقهجات)، چهار کالای لوکس شخصی (مانند خودرو، مد) و شش مورد تجملاتی (مانند سفرهای لوکس، درمانهای اسپا/زیبایی) بیان میکند. ). همانطور که کسب و کارها در یک بازار شلوغ به طور فزاینده ای رقابت می کنند، دانزیگر همچنین شش گرایش مصرف کننده کلیدی در بازاریابی لوکس و استراتژی هایی را که بازاریابان می توانند برای ایجاد برندهای لوکس خود پیاده کنند، توضیح می دهد.
دانلود کتاب «بگذارید کیک بخورند: بازاریابی لوکس برای تودهها و همچنین کلاسها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.