دانلود کتاب Learning XNA 3.0: XNA 3.0 Game Development for the PC, Xbox 360, and Zune (به فارسی: آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune) نوشته شده توسط «Aaron Reed»
اطلاعات کتاب آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: O’Reilly Media
نویسنده: Aaron Reed
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 510 / 508
حجم فایل: 7.10 مگابایت
کد کتاب: 0596521952 , 9780596521950
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune
آیا آنچه را که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی لازم است دارید؟ با استفاده از این کتاب عملی، به سرعت و به راحتی یاد خواهید گرفت که چگونه با فریمورک Xna 3.0 مایکروسافت، بازی های رایانه ای توسعه دهید – نه فقط برای رایانه شخصی خود، بلکه برای Xbox 360 و مایکروسافت Zune نیز. Learning Xna 3.0 که توسط یک مربی باتجربه توسعه بازی در سطح دانشگاه نوشته شده است، شما را در قالبی گام به گام و واضح و قابل درک در چارچوب این چارچوب راهنمایی می کند. هر فصل یک درس مستقل با بسیاری از تصاویر و مثالهای حاشیهنویسی ارائه میدهد تا به شما در تسلط بر مفاهیم کلیدی کمک کند. پس از اتمام کتاب، میدانید که چگونه بازیهای پیچیده را از ابتدا تا انتها توسعه دهید. آموزش مفاهیم بازی سازی از انیمیشن دو بعدی گرفته تا دوربین های سه بعدی و جلوه ها به زبان شیدر سطح بالا (Hlsl) و مفاهیم هوش مصنوعی مقدماتی توسعه سه بازی کامل و هیجان انگیز با استفاده از مفاهیم دو بعدی، سه بعدی و چند نفره توسعه و استقرار بازی ها در Xbox 360 و Microsoft Zune هنگام آموزش Xna به توسعه دهندگان بازی، نویسنده، آرون رید، متوجه شد که درک چندین مفهوم کلیدی برای دانش آموزان دشوار است. یادگیری Xna 3.0 به طور خاص برای رسیدگی به این مشکلات نوشته شده است. با استفاده از این کتاب، میتوانید درک خود را آزمایش کنید و مهارتهای جدید را تمرین کنید و تمرینهای منحصربهفرد «دانش خود را آزمایش کنید» و سؤالات هر فصل را مرور کنید. چرا صبر کنیم؟ خانواده و دوستان خود را با ساختن بازی های خود برای رایانه شخصی، ایکس باکس 360 و Zune با آموزش Xna 3.0 متحیر کنید. ”یک کتاب برجسته! توسعه Xna را به روشی هوشمند به شما آموزش میدهد، از مبانی دو بعدی شروع کرده و به توسعه 3 بعدی و سایهزن میپردازد. چیزی که من واقعاً دوست دارم رویکرد “پوست کندن پیاز” است که نویسنده اتخاذ می کند، که دانش فصل های قبلی را ایجاد می کند. -دیوید “LetsKillDave” Weller، مدیر عامل، Cogito Ergonomics، Llc، و مدیر سابق برنامه Xna
دانلود کتاب «آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.