کامپیوترها

آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune

Learning XNA 3.0: XNA 3.0 Game Development for the PC, Xbox 360, and Zune

دانلود کتاب Learning XNA 3.0: XNA 3.0 Game Development for the PC, Xbox 360, and Zune (به فارسی: آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune) نوشته شده توسط «Aaron Reed»


اطلاعات کتاب آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Aaron Reed

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 506

حجم فایل: 5.63 مگابایت

کد کتاب: 0596521952 , 9780596521950

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune

آیا آنچه را که برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده بازی لازم است دارید؟ با استفاده از این کتاب عملی، به سرعت و به راحتی یاد خواهید گرفت که چگونه بازی های رایانه ای را با چارچوب XNA 3.0 مایکروسافت توسعه دهید – نه فقط برای رایانه شخصی خود، بلکه برای Xbox 360 و Microsoft Zune نیز. Learning XNA 3.0 که توسط یک مربی باتجربه توسعه بازی در سطح دانشگاه نوشته شده است، شما را در قالبی گام به گام و واضح و قابل درک از طریق چارچوب راهنمایی می کند. هر فصل یک درس مستقل با بسیاری از تصاویر و مثال‌های حاشیه‌نویسی ارائه می‌دهد تا به شما در تسلط بر مفاهیم کلیدی کمک کند. پس از اتمام کتاب، می‌دانید که چگونه بازی‌های پیچیده را از ابتدا تا انتها توسعه دهید.

  • مفاهیم ساخت بازی را از انیمیشن دو بعدی گرفته تا دوربین های سه بعدی و جلوه ها بیاموزید
  • در زبان سایه زن سطح بالا (HLSL) و مفاهیم مقدماتی هوش مصنوعی بیاموزید
  • توسعه سه بازی کامل و هیجان انگیز با استفاده از مفاهیم دو بعدی، سه بعدی و چند نفره
  • توسعه و استقرار بازی ها در Xbox 360 و Microsoft Zune

در حین آموزش XNA تا شروع بازی توسعه دهندگان، نویسنده آرون رید متوجه شد که چند مفهوم کلیدی برای دانش آموزان دشوار است. Learning XNA 3.0 به طور خاص برای رسیدگی به این مشکلات نوشته شده است. با استفاده از این کتاب، می‌توانید درک خود را آزمایش کنید و مهارت‌های جدید را تمرین کنید و تمرین‌های منحصربه‌فرد «دانش خود را بیازمایید» و سؤالات هر فصل را مرور کنید. چرا صبر کنیم؟ خانواده و دوستان خود را با ساختن بازی های خود برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune با Learning XNA 3.0 شگفت زده کنید. “یک کتاب برجسته! توسعه XNA را به روشی هوشمند به شما آموزش می دهد، از اصول اولیه دو بعدی شروع می شود و به توسعه 3 بعدی و سایه بان می پردازد. چیزی که من واقعاً دوست دارم رویکرد “پوست کردن پیاز” است که نویسنده اتخاذ می کند، که دانش فصل های قبلی را ایجاد می کند. ” –David “LetsKillDave” Weller، مدیر عامل، Cogito Ergonomics، LLC، و مدیر سابق برنامه XNA


Do you have what it takes to become a game developer? With this hands-on book, you’ll learn quickly and easily how to develop computer games with Microsoft’s XNA 3.0 framework-not just for your PC, but for Xbox 360 and the Microsoft Zune as well. Written by an experienced university-level game development instructor, Learning XNA 3.0 walks you through the framework in a clear and understandable step-by-step format. Each chapter offers a self-contained lesson with lots of illustrations and annotated examples to help you master key concepts. Once you finish the book, you’ll know how to develop sophisticated games from start to finish.

  • Learn game development concepts from 2D animation to 3D cameras and effects
  • Delve into high-level shader language (HLSL) and introductory artificial intelligence concepts
  • Develop three complete and exciting games using 2D,3D and multiplayer concepts
  • Develop and deploy games to the Xbox 360 and the Microsoft Zune

While teaching XNA to beginning game developers, author Aaron Reed noticed that several key concepts were difficult for students to grasp. Learning XNA 3.0 was written specifically to address those issues. With this book, you can test your understanding and practice new skills as you go with unique “Test Your Knowledge” exercises and review questions in each chapter. Why wait? Amaze your family and friends by building your own games for the PC, Xbox 360, and Zune-with Learning XNA 3.0. “An outstanding book! Teaches you XNA development in a smart way, starting from 2D basics and going into 3D and shader development. What I really like is the ‘peeling the onion’ approach the author takes, which builds up knowledge from previous chapters.” –David “LetsKillDave” Weller, CEO, Cogito Ergonomics, LLC, and former XNA program manager

دانلود کتاب «آموزش XNA 3.0: توسعه بازی XNA 3.0 برای رایانه شخصی، Xbox 360 و Zune»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید