دانلود کتاب Learning Java with Games (به فارسی: آموزش جاوا با بازی) نوشته شده توسط «Chong-wei Xu»
اطلاعات کتاب آموزش جاوا با بازی
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Chong-wei Xu
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 563 / 571
حجم فایل: 10.69 مگابایت
کد کتاب: 3319728865 , 9783319728865
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب آموزش جاوا با بازی
توسعه رویکردهای آموزشی نوآورانه یکی از موضوعات مهم در توسعه
بوده است
برنامه درسی علوم کامپیوتر رویکرد تدریس نوآورانه دو جنبه مهم دارد.
یکی این که روش تدریس باید بتواند به دانش آموزان اجازه دهد تا تأثیرات برنامه نویسی خود را ببینند
بلافاصله تلاش می شود تا برنامه نویسی دانش آموزان را درگیر خود کند و توجه آنها را به خود جلب کند؛
دیگر اینکه محتویات مواد ارتباطی با دنیای واقعی دارند، به خصوص
با تنظیمات صنعت.
برای اینکه دانش آموزان به راحتی اثرات تلاش های برنامه نویسی خود را ببینند، بسیار متفاوت است
رویکردهایی مانند رویکرد ربات، رویکرد چند رسانه ای،
توسعه یافته است
رویکرد بازی، رویکرد واقعیت مجازی و موارد مشابه. برای ارتباط با دنیای واقعی،
مواد صنعتی بیشتر پدید آمده اند. به منظور حمایت از این آموزش های جدید
با رویکردها، ما می خواهیم مواد آموزشی را توسعه دهیم که بر تجسم و
تاکید دارد
انیمیشن با طعمی کاربردی از این رو، توسعه بازی های ویدیویی انتخاب ماست.
یک بازی ویدیویی ادغامی از انسانیت، ریاضیات، فیزیک، هنر، هوش مصنوعی،
گرافیک، تجسم، انیمیشن، صداها، تصاویر، برنامه نویسی و غیره. بنابراین،
بحث در مورد همه این زمینه ها در زمینه بازی های ویدیویی بیشتر دانش آموزان را تشویق می کند که یک
داشته باشند
اشتیاق به علوم، به ویژه برای ریاضیات و فیزیک. علاوه بر این، صنعت بازی
است
به سرعت در حال توسعه است. توسعه بازیهای ویدیویی بیش از
با محیطهای صنعتی مرتبط است
قبل از. اندازه و پیچیدگی یک بازی ویدیویی را میتوان برای دانشآموزان تنظیم کرد تا بتوانند آن را مدیریت کنند و
بازی ویدیویی را می توان با تخیل بدون مرز گسترش داد. برای اجرای یک
بازی ویدیویی، تمام ویژگی های برنامه نویسی شی گرا (OOP) و برنامه نویسی مولفه گرا
(COP) را می توان اعمال کرد. در نتیجه، توسعه بازی های ویدئویی فقط برای ایجاد
نیست
بازی هایی با سرگرمی اما همچنین یک روش آموزشی خوب برای آموزش OOP و COP.
توسعه بازی های ویدیویی یک موضوع گسترده است که حوزه های زیادی را پوشش می دهد. ما می خواهیم خودمان را متمرکز کنیم
به بازی های ویدئویی دو بعدی با هدف آموزش فناوری های برنامه نویسی OOP.
توسعه بازی های ویدیویی چالش برانگیز است زیرا واقعاً یک فرآیند حل مشکل است. واقعا
یک موضوع عالی برای آموزش طوفان فکری و تفکر منطقی است. در همین حال، یادگیری برنامه نویسی
با انجام دادن است. در نتیجه، رویکرد کلیدی برای حل مشکلات، تمرین است. به عنوان مردم
بگویید: “تمرین ها باعث کامل شدن می شوند.” خوشبختانه، بازی های ویدیویی یک ویژگی کلیدی ویژه دارند: تعامل.
گفتگوی تعاملی با یک بازی ویدیویی و توسعه تعاملی و در نهایت بازی کردن
بازی ویدیویی توسعهیافته، تخیل دانشآموزان را درگیر میکند و توجه آنها را کاملاً حفظ میکند.
به طور خاص، این کتاب قصد دارد برنامه نویسی جاوا را از طریق پیشرفت های
آموزش دهد
بازی های ویدیویی یعنی یادگیری برنامه نویسی جاوا هدف است و بازی های ویدیویی موضوع. در
علاوه بر این، این کتاب سعی در ایجاد معماری نرم افزاری برای بازی های ویدیویی دارد تا پس از دانش آموزان
با اتمام این کتاب، آنها قادر خواهند بود (1) با زبان جاوا برای برنامه نویسی آشنا شوند؛
(2) برای توسعه یک معماری کلی برای بازی های ویدئویی. (3) برای افزایش توانایی
تحلیل رو به جلو مشکلات و حل مشکلات. معمولا بازی ها با بسیاری تزئین شده اند
تصاویر زیبا به منظور کاهش پیچیدگی، کتاب از تصاویر زیادی استفاده نمی کند،
اما بر جنبه های فنی برنامه نویسی تمرکز دارد.
computer science curriculum. An innovative teaching approach has two important aspects.
One is that the teaching method should be able to let students see the effects of their programming
efforts immediately so that programming will engage students and attract their attention;
the other is that the contents of materials would have a connection with the real world, especially
with the industry setting.
In order for students to easily see the effects of their programming efforts, many different
approaches have been developed, such as the robot approach, the multimedia approach, the
gaming approach, the virtual reality approach, and the like. For connecting with the real world,
the more industry-oriented materials have emerged. In order to support these new teaching
approaches, we would like to develop teaching materials that emphasize on visualization and
animation with practical flavor. Hence, video game development is our choice.
A video game is an integration of humanity, mathematics, physics, arts, artificial intelligence,
graphics, visualization, animation, sounds, images, programming, and so on. Therefore,
discussing all these fields in the video game context will further encourage students to have a
passion for sciences, especially for mathematics and physics. In addition, game industry is
developing rapidly. Video game development connects with industry setting ever more so than
before. The size and complexity of a video game can be tailored for students to handle and a
video game can be further extended by imagination without boundaries. For implementing a
video game, all features of object-oriented programming (OOP) and component-oriented programming
(COP) can be applied. Consequently, video game development is not only for creating
games with fun but also a well pedagogical method for teaching OOP and COP.
Video game development is a vast topic covering many areas. We would like to focus ourselves
to the 2D video games with the purpose of teaching OOP programming technologies.
Video game development is challenging because it is really a problem solving process. It really
is a great topic for training brainstorming and logic thinking. Meanwhile, learning programming
is by doing. Consequently, the key approach for solving problems is practice. As people
say, “Practices make perfect.” Fortunately, video games have a special key feature: interactivity.
Interactively talking with a video game and interactively developing and ultimately playing
the developed video game will engage students’ imagination and keep their attention fully.
Specifically, this book intends to teach Java programming through the developments of
video games. That is, learning Java programming is the goal and video games are the topic. In
addition, the book tries to build up software architecture for video games so that after students
finish this book, they will be able (1) to familiarize themselves with the Java language for programming;
(2) to develop a general architecture for video games; (3) to increase the ability
forward analyzing problems and solving problems. Usually games are decorated with many
beautiful images. In order to reduce the complexity, the book is not going to use many images,
but concentrates on the technical aspects of programming.
دانلود کتاب «آموزش جاوا با بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.