برنامه نويسي

آموزش جاوا از طریق بازی

Learning Java Through Games

دانلود کتاب Learning Java Through Games (به فارسی: آموزش جاوا از طریق بازی) نوشته شده توسط «Lubomir Stanchev»


اطلاعات کتاب آموزش جاوا از طریق بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Lubomir Stanchev

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 383

حجم فایل: 8.03 مگابایت

کد کتاب: 1466593318 , 9781466593312

توضیحات کتاب آموزش جاوا از طریق بازی

یادگیری جاوا از طریق بازی ها به دانش آموزان می آموزد که چگونه از ویژگی های مختلف زبان جاوا و همچنین نحوه برنامه نویسی استفاده کنند. این کتاب که برای خودآموزی یا به عنوان بخشی از مقدمه ای دو دوره ای برای برنامه نویسی مناسب است، تا آنجا که ممکن است مطالبی را از آخرین استاندارد جاوا پوشش می دهد در حالی که نیازی به تجربه برنامه نویسی قبلی ندارد.
متن با رویکردی مبتنی بر برنامه کاربردی ارائه می کند. بازی های فراوان دانش‌آموزان باید کل فصل را بخوانند تا تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای اجرای بازی را درک کنند. بیشتر فصل‌ها با توضیح یک بازی شروع می‌شوند و سپس ساختارهای مختلف جاوا را برای پیاده‌سازی ویژگی‌های بازی بر اساس پایه‌های مورد نیاز معرفی می‌کنند.
متن نه تنها به دانش‌آموزان می‌آموزد که چگونه کدی را بنویسند که کار می‌کند، بلکه چگونه آن را دنبال کنند. شیوه های نرم افزاری خوب همه برنامه‌های نمونه در متن تلاش می‌کنند تا به انسجام کم و جفت شدن بالا دست یابند که مشخصه‌های کد خوب طراحی شده است. بسیاری از برنامه‌ها چندین بار برای دستیابی به کدهایی که درک، استفاده مجدد و نگهداری آن آسان است، بازسازی می‌شوند.
بخش اول کتاب تکنیک‌های اصلی برنامه‌نویسی، مانند دستورات شرطی، حلقه‌ها، متدها، آرایه‌ها و کلاس‌ها را پوشش می‌دهد. بخش دوم بر موضوعات پیشرفته‌تر از جمله وراثت کلاس، بازگشت‌ها، الگوریتم‌های مرتب‌سازی، برنامه‌نویسی رابط کاربری گرافیکی، مدیریت استثنا، فایل‌ها و اپلت‌ها تمرکز دارد.


Learning Java Through Games teaches students how to use the different features of the Java language as well as how to program. Suitable for self-study or as part of a two-course introduction to programming, the book covers as much material as possible from the latest Java standard while requiring no previous programming experience.
Taking an application-motivated approach, the text presents an abundance of games. Students must read through the whole chapter to understand all the features that are needed to implement the game. Most chapters start with a description of a game and then introduce different Java constructs for implementing the features of the game on need-to-use bases.
The text teaches students not only how to write code that works but also how to follow good software practices. All sample programs in the text strive to achieve low cohesion and high coupling—the hallmarks of well-designed code. Many programs are refactored multiple times to achieve code that is easy to understand, reuse, and maintain.
The first part of the book covers basic programming techniques, such as conditional statements, loops, methods, arrays, and classes. The second part focuses on more advanced topics, including class inheritance, recursions, sorting algorithms, GUI programming, exception handling, files, and applets.

دانلود کتاب «آموزش جاوا از طریق بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید