دانلود کتاب Learning Java by Building Android Games: Learn Java and Android from scratch by building five exciting games, 3rd Edition (به فارسی: آموزش جاوا با ساخت بازی های اندروید: با ساختن پنج بازی هیجان انگیز، نسخه سوم، جاوا و اندروید را از ابتدا یاد بگیرید.) نوشته شده توسط «John Horton»
اطلاعات کتاب آموزش جاوا با ساخت بازی های اندروید: با ساختن پنج بازی هیجان انگیز، نسخه سوم، جاوا و اندروید را از ابتدا یاد بگیرید.
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: John Horton
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 686
حجم فایل: 8.51 مگابایت
کد کتاب: 1800565860 , 9781800565869
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب آموزش جاوا با ساخت بازی های اندروید: با ساختن پنج بازی هیجان انگیز، نسخه سوم، جاوا و اندروید را از ابتدا یاد بگیرید.
با توسعه بازیها برای پلتفرم اندروید با این نسخه سوم جدید و بهروز شده، برای یادگیری جاوا به روش سرگرمکننده آماده شوید
ویژگیهای کلیدی
- یادگیری جاوا، اندروید، و برنامه نویسی شی گرا از ابتدا
- با نحوه ساخت بازی هایی از جمله Sub Hunter، Retro Pong، Bullet Hell، Classic Snake و Scrolling Shooters آشنا شوید
- با یادگیری بازی های خود را ایجاد و طراحی کنید. همه مفاهیمی که یک توسعهدهنده بازی باید بداند
توضیحات کتاب
اندروید یکی از محبوبترین سیستمعاملهای موبایل امروزی است. این زبان از محبوب ترین زبان برنامه نویسی، جاوا، به عنوان یکی از زبان های اصلی برای ساخت برنامه های مختلف استفاده می کند. برخلاف اکثر کتابهای اندرویدی دیگر، این کتاب فرض نمیکند که شما هیچ دانش قبلی در مورد برنامهنویسی جاوا دارید، در عوض به شما کمک میکند تا بهعنوان مبتدی شروع به ساخت بازیهای اندروید کنید.
این سومین جدید، بهبود یافته و بهروزرسانی شده است. نسخه Learning Java by Building Games اندروید به شما کمک می کند تا بازی های اندروید را از ابتدا بسازید. هنگامی که با اصول اولیه آشنا شدید، با بررسی موضوعات کلیدی جاوا، مانند متغیرها، حلقه ها، روش ها، برنامه نویسی شی گرا (OOP) و الگوهای طراحی در حین کار با به روز، سطح دشواری به طور پیوسته افزایش می یابد. کد و نمونه های پشتیبانی در هر مرحله، میتوانید درک خود را با اجرای مفاهیمی که برای توسعه یک بازی یاد گرفتهاید، آزمایش کنید. در پایان، بازی هایی مانند Sub Hunter، Retro Pong، Bullet Hell، Classic Snake، و Scrolling Shooter را خواهید ساخت.
در پایان این کتاب جاوا، نه تنها یک بازی قوی خواهید داشت. درک اصول اولیه جاوا و اندروید را داشته باشد، اما پنج بازی جالب را برای پلتفرم اندروید توسعه خواهد داد.
آنچه یاد خواهید گرفت
- محیط توسعه بازی را در Android Studio تنظیم کنید
- پاسخ دهید. به لمس بازیکن و دشمنان هوشمند برنامهریزی کنید که میتوانند بازیکن را به روشهای مختلف به چالش بکشند
- کاوش در تشخیص برخورد، انیمیشنهای sprite sheets، ردیابی و دنبال کردن ساده، هوش مصنوعی، پسزمینه اختلاف منظر، و انفجار ذرات
- اشیاء را با سرعت 60 فریم در ثانیه متحرک کنید و چندین شی مستقل را با استفاده از OOP مدیریت کنید
- با الگوهای طراحی مانند OOP، singleton، استراتژی و entity-component کار کنید
- کار با API Android، SoundPool API، کلاسهای Paint، Canvas، Bitmap و شناسایی شمارههای نسخه
این کتاب برای چه کسی است
یادگیری جاوا با ساخت بازیهای اندرویدی برای هر کسی که به تازگی با برنامه نویسی جاوا، اندروید یا بازی آشنا است و می خواهد بازی های اندرویدی را توسعه دهد. این کتاب همچنین برای کسانی که قبلاً تجربه استفاده از جاوا در اندروید یا هر پلتفرم دیگری را دارند اما در ساخت بازی جدید هستند، بهعنوان یک تازهکننده خواهد بود.
فهرست مطالب
- جاوا، اندروید و توسعه بازی
- Java- First Contact
- متغیرها، عملگرها و عبارات
- ساختار کد با روش های جاوا
- کلاس Canvas Android – طراحی به صفحه نمایش
- تکرار بلوک های کد با حلقه ها
- تصمیم گیری با جاوا If, Else, و Switch
- برنامه نویسی شی گرا
- موتور بازی، رشتهها و حلقه بازی
- کدگذاری خفاش و توپ
- برخوردها، جلوههای صوتی و پشتیبانی از نسخههای مختلف اندروید
- مدیریت دادههای زیاد با آرایهها
- گرافیک بیت مپ و اندازهگیری زمان
- مجموعههای جاوا، پشته، هیپ، و جمعآوری زباله
- محلیسازی اندروید- Hola!
- مجموعهها و شمارشها
- دستکاری نقشههای بیتی و کدگذاری کلاس Snake
- مقدمه برای طراحی الگوها و خیلی چیزهای دیگر!
- گوش دادن با الگوی مشاهدهگر، چند لمسی، و ساختن یک سیستم ذرات
- الگوهای بیشتر، پسزمینه پیمایش، و ساخت کشتی بازیکن
- تکمیل بازی Scrolling Shooter
- بعد چه خواهد شد؟
Get ready to learn Java the fun way by developing games for the Android platform with this new and updated third edition
Key Features
- Learn Java, Android, and object-oriented programming from scratch
- Find out how to build games including Sub Hunter, Retro Pong, Bullet Hell, Classic Snake, and Scrolling Shooters
- Create and design your own games by learning all the concepts that a game developer must know
Book Description
Android is one of the most popular mobile operating systems today. It uses the most popular programming language, Java, as one of the primary languages for building apps of all types. Unlike most other Android books, this book doesn’t assume that you have any prior knowledge of Java programming, instead helps you get started with building Android games as a beginner.
This new, improved, and updated third edition of Learning Java by Building Android Games helps you to build Android games from scratch. Once you’ve got to grips with the fundamentals, the difficulty level increases steadily as you explore key Java topics, such as variables, loops, methods, object-oriented programming (OOP), and design patterns while working with up-to-date code and supporting examples. At each stage, you’ll be able to test your understanding by implementing the concepts that you’ve learned to develop a game. Toward the end, you’ll build games such as Sub Hunter, Retro Pong, Bullet Hell, Classic Snake, and Scrolling Shooter.
By the end of this Java book, you’ll not only have a solid understanding of Java and Android basics but will also have developed five cool games for the Android platform.
What you will learn
- Set up a game development environment in Android Studio
- Respond to a player’s touch and program intelligent enemies who can challenge the player in different ways
- Explore collision detection, sprite sheets animation, simple tracking and following, AI, parallax backgrounds, and particle explosions
- Animate objects at 60 FPS and manage multiple independent objects using OOP
- Work with design patterns such as OOP, singleton, strategy, and entity-component
- Work with the Android API, the SoundPool API, Paint, Canvas, Bitmap classes, and detect version numbers
Who this book is for
Learning Java by Building Android Games is for anyone who is new to Java, Android, or game programming and wants to develop Android games. The book will also serve as a refresher for those who already have experience using Java on Android or any other platform but are new to game development.
Table of Contents
- Java, Android, and Game Development
- Java- First Contact
- Variables, Operators, and Expressions
- Structuring Code with Java Methods
- The Android Canvas Class – Drawing to the Screen
- Repeating Blocks of Code with Loops
- Making Decisions with Java If, Else, and Switch
- Object-Oriented Programming
- The Game Engine, Threads, and the Game Loop
- Coding the Bat and Ball
- Collisions, Sound Effects, and Supporting Different Versions of Android
- Handling Lots of Data with Arrays
- Bitmap Graphics and Measuring Time
- Java Collections, the Stack, the Heap, and the Garbage Collector
- Android Localization- Hola!
- Collections and Enumerations
- Manipulating Bitmaps and Coding the Snake Class
- Introduction to Design Patterns and Much More!
- Listening with the Observer Pattern, Multitouch, and Building a Particle System
- More Patterns, a Scrolling Background, and Building the Player’s Ship
- Completing the Scrolling Shooter Game
- What Next?

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.