دانلود کتاب Learning C++ by Building Games with Unreal Engine 4: A beginner’s guide to learning 3D game development with C++ and UE4, 2nd Edition (به فارسی: آموزش C++ با ساخت بازی با Unreal Engine 4: راهنمای مبتدیان برای یادگیری ساخت بازی سه بعدی با C++ و UE4، نسخه دوم) نوشته شده توسط «Sharan Volin»
اطلاعات کتاب آموزش C++ با ساخت بازی با Unreal Engine 4: راهنمای مبتدیان برای یادگیری ساخت بازی سه بعدی با C++ و UE4، نسخه دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Sharan Volin
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 468
حجم فایل: 64.23 مگابایت
کد کتاب: 1788476247 , 9781788476249
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب آموزش C++ با ساخت بازی با Unreal Engine 4: راهنمای مبتدیان برای یادگیری ساخت بازی سه بعدی با C++ و UE4، نسخه دوم
بازیهای خود را با استفاده از Unreal Engine 4 در حین یادگیری اصول برنامهنویسی C++ ایجاد کنید
ویژگیهای کلیدی
- در هنگام ایجاد بازیها با UE4، دانش پایهای در مورد زبان و نحو C++ به دست آورید.
- ساخت بازیهای دو بعدی و سه بعدی با رابطهای کاربری تعاملی، فیزیک بازی، و هوش مصنوعی (AI)
- آخرین روند توسعه بازیها مانند واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده را ( AR)، و AI
توضیح کتاب
یادگیری برنامهنویسی در C++ نیازمند انگیزههای جدی است. Unreal Engine 4 (UE4) یک موتور قدرتمند ++C با طیف وسیعی از ویژگیها است که برای ایجاد بازیهای هیجانانگیز توسط استودیوهای AAA استفاده میشود، که آن را به راهی جذاب برای شروع کاوش در C++17 تبدیل میکند.
این کتاب. با کمک به شما در نصب یک ویرایشگر کد شروع می شود تا بتوانید شروع به نوشتن کد C++17 کنید. سپس بر روی مبانی C++ مانند متغیرها، حافظه، عبارات شرطی و حلقه کردن تمرکز خواهید کرد. در مرحله بعد، ساختارهای مهم برنامه نویسی از جمله توابع، اشیاء، کلاس ها و ارث را پوشش خواهید داد. با پیشرفت، به مفاهیم پیشرفتهتر C++17 و درک عملکرد موتور UE4 خواهید پرداخت. در چند فصل بعدی، از ویرایشگر UE4 برای ایجاد دنیای مجازی خود و حتی برنامهریزی برخی از گیمپلیهای بسیار سرگرمکننده استفاده خواهید کرد. پس از این، یاد خواهید گرفت که ویژگی های بازی بسازید، همراه با استفاده از جنبه های هوش مصنوعی مانند مسیریابی و درختان رفتار برای ساخت موجودیت های بازی هوشمند. فصلهای پایانی به شما نشان میدهند که چگونه بازخورد رابط کاربری (UI) را با گرافیک حرکتی غیرواقعی (UMG) و صدا بهبود دهید. در این نسخه جدید و بهروز شده، با آخرین ویژگیهای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده موجود نیز آشنا خواهید شد.
در پایان این کتاب، مهارتهای لازم برای برنامهنویسی مؤثر در C+ را خواهید داشت. +17.
آنچه یاد خواهید گرفت
- مبانی C++ را بیاموزید و ویرایش اولیه UE4 را درک کنید
- با ویرایشگر UE4 کار کنید و اصول اولیه استفاده از C++ و Blueprints را در بخش مطالعه کنید. engine
- با استفاده از کانتینرها و ساختارهای داده پایه C++ برای ذخیره داده های بازی خود به سرعت برسید
- ایجاد بازیکنان، شخصیت های غیربازیکن (NPC) و هیولاها
- درکی اولیه از نحوه استفاده از برنامهنویسی رویهای به دست آورید تا به بازی خود ارزش تکرار بیشتری بدهد
- کشف کنید که چگونه UE4 میتواند به شما کمک کند. با استفاده از جدیدترین فناوریها، مانند VR و AR، پروژهها بسازید
اطلاعات بازی را با استفاده از سیستم UE4 UMG UI به کاربران بدهید
این کتاب برای چه کسانی است
اگر به بازیها علاقه دارید و همیشه میخواهید دنیای مجازی خود را بسازید، این کتاب برای شماست. . تجربه برنامه نویسی قبلی لازم نیست.
فهرست محتوا
- شروع به کار با C++17
- متغیرها و حافظه
- If، Else، و Switch
- حلقه
- توابع و ماکروها
- اشیاء، کلاس ها و ارث بری
- تخصیص حافظه پویا
- عملکردها و پیاده ها
- الگوها و کانتینرهای پرکاربرد
- سیستم موجودی و اقلام وانت
- هیولا
- ساخت هیولاهای هوشمندتر با هوش مصنوعی پیشرفته
- کتاب املا
- بهبود بازخورد رابط کاربری با UMG و صدا
- واقعیت مجازی و فراتر از آن
Create your own games using Unreal Engine 4 while learning the fundamentals of C++ programming
Key Features
- Gain foundational knowledge of C++ language and syntax when creating games with UE4
- Build 2D and 3D games featuring interactive UIs, game physics, and artificial intelligence(AI)
- Discover the latest trends in game development such as virtual reality (VR), augmented reality (AR), and AI
Book Description
Learning to program in C++ requires some serious motivation. Unreal Engine 4 (UE4) is a powerful C++ engine with a range of features used to create exciting games by AAA studios, which makes it an engaging way to get started with exploring C++17.
This book starts by helping you install a code editor so you can begin to write C++17 code. You will then focus on C++ fundamentals such as variables, memory, conditional statements, and looping. Next, you will cover important programming constructs including functions, objects, classes, and inheritance. As you progress, you’ll delve into more advanced C++17 concepts, along with understanding the functionality of the UE4 engine. In the next few chapters, you will use the UE4 editor to create your own virtual world, and even program some seriously fun gameplay. After this, you’ll learn to build game features, along with using AI aspects such as pathfinding and behavior trees to build smart game entities. The concluding chapters will show you how to improve user interface (UI) feedback with Unreal Motion Graphics (UMG) and audio. In this new and updated edition, you’ll also get to grips with the latest VR and AR features available.
By the end of this book, you will have the skills you need to program effectively in C++17.
What you will learn
- Learn the basics of C++ and understand basic UE4 editing
- Work with the UE4 editor and study the basics of using C++ and Blueprints within the engine
- Get up to speed with using basic C++ containers and data structures to store your game data
- Create players, non-player characters (NPCs), and monsters
- Give game information to users using the UE4 UMG UI system
- Gain a basic understanding of how to use procedural programming to give your game more replay value
- Discover how UE4 can help you build projects using the latest technologies, such as VR and AR
Who this book is for
If you are passionate about games and have always wanted to create your own virtual world, this book is for you. Prior programming experience is not required.
Table of Contents
- Getting Started with C++17
- Variables and Memory
- If, Else, and Switch
- Looping
- Functions and Macros
- Objects, Classes, and Inheritance
- Dynamic Memory Allocation
- Actors and Pawns
- Templates and Commonly-Used Containers
- Inventory System and Pickup Items
- Monsters
- Building Smarter Monsters with Advanced AI
- Spell Book
- Improving UI Feedback with UMG and Audio
- Virtual Reality and Beyond

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.