هنر

یادگیری به عنوان یک فعالیت مولد: هشت راهبرد یادگیری که درک را تقویت می کند

Learning as a generative activity : eight learning strategies that promote understanding

دانلود کتاب Learning as a generative activity : eight learning strategies that promote understanding (به فارسی: یادگیری به عنوان یک فعالیت مولد: هشت راهبرد یادگیری که درک را تقویت می کند) نوشته شده توسط «Fiorella – Logan – Mayer – Richard E»


اطلاعات کتاب یادگیری به عنوان یک فعالیت مولد: هشت راهبرد یادگیری که درک را تقویت می کند

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Fiorella – Logan – Mayer – Richard E

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 218 / 236

حجم فایل: 6.58 مگابایت

کد کتاب: 1107069912 , 9781107069916

توضیحات کتاب یادگیری به عنوان یک فعالیت مولد: هشت راهبرد یادگیری که درک را تقویت می کند

در طول بیست و پنج سال گذشته، محققان پیشرفت‌های چشمگیری در تعیین دقیق استراتژی‌های یادگیری مؤثر داشته‌اند (یعنی فعالیت‌هایی که یادگیرنده در طول یادگیری درگیر آن می‌شود و هدف آن بهبود یادگیری است). لوگان فیورلا و ریچارد ای. مایر در کتاب «یادگیری به عنوان یک فعالیت مولد: هشت استراتژی یادگیری که درک را ترویج می‌کنند» هشت راهبرد یادگیری مبتنی بر شواهد را به اشتراک می‌گذارند که درک را ارتقا می‌دهند: خلاصه‌سازی، نقشه‌برداری، ترسیم، تخیل، خودآزمایی، خود توضیحی، آموزش، و در حال اجرا هر فصل یک استراتژی یادگیری را توصیف و مثال می‌زند، نظریه شناختی زیربنایی را بررسی می‌کند، اثربخشی استراتژی را با تجزیه و تحلیل آخرین تحقیقات ارزیابی می‌کند، شرایط مرزی را مشخص می‌کند، و مفاهیم عملی و جهت‌گیری‌های آینده را بررسی می‌کند. هر استراتژی یادگیری، یادگیری مولد را هدف قرار می دهد، که در آن یادگیرندگان به طور فعال مطالب را درک می کنند تا بتوانند یادگیری خود را در موقعیت های جدید به کار ببرند. این مقدمه مختصر و قابل دسترس برای راهبردهای یادگیری برای دانش‌آموزان، پژوهشگران و متخصصان روان‌شناسی تربیتی و همچنین خوانندگان عمومی علاقه‌مند به مهارت مهم قرن بیست و یکم در تنظیم یادگیری خود مفید خواهد بود.


During the past twenty-five years, researchers have made impressive advances in pinpointing effective learning strategies (i.e., activities the learner engages in during learning that are intended to improve learning). In Learning as a Generative Activity: Eight Learning Strategies That Promote Understanding, Logan Fiorella and Richard E. Mayer share eight evidence-based learning strategies that promote understanding: summarizing, mapping, drawing, imagining, self-testing, self-explaining, teaching, and enacting. Each chapter describes and exemplifies a learning strategy, examines the underlying cognitive theory, evaluates strategy effectiveness by analyzing the latest research, pinpoints boundary conditions, and explores practical implications and future directions. Each learning strategy targets generative learning, in which learners actively make sense out of the material so they can apply their learning to new situations. This concise, accessible introduction to learning strategies will benefit students, researchers, and practitioners in educational psychology, as well as general readers interested in the important twenty-first-century skill of regulating one’s own learning

دانلود کتاب «یادگیری به عنوان یک فعالیت مولد: هشت راهبرد یادگیری که درک را تقویت می کند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید