تاریخ، خاطرات، زندگینامه

رهبری راه استارباکس: 5 اصل برای ارتباط با مشتریان، محصولات و افراد

Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People

دانلود کتاب Leading the Starbucks Way: 5 Principles for Connecting with Your Customers, Your Products and Your People (به فارسی: رهبری راه استارباکس: 5 اصل برای ارتباط با مشتریان، محصولات و افراد) نوشته شده توسط «Joseph Michelli»


اطلاعات کتاب رهبری راه استارباکس: 5 اصل برای ارتباط با مشتریان، محصولات و افراد

موضوع اصلی: بیوگرافی و زندگینامه – تجارت و امور مالی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Joseph Michelli

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 2.37 مگابایت

کد کتاب: 0071801251 , 9780071801256

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب رهبری راه استارباکس: 5 اصل برای ارتباط با مشتریان، محصولات و افراد

کسب و کار خود را به روش استارباکس رهبری کنید

پیشگفتار هروه هاملر، رئیس و مدیر ارشد اجرایی، شرکت هتل ریتز-کارلتون، L.L.C.

یکی از بهترین برندهای شناخته شده و تحسین شده در استارباکس به تنهایی تحویل قهوه معمولی را به یک پدیده فرهنگی تبدیل کرد – نتیجه عملکردهای رهبری نمونه این شرکت.

جوزف میشلی، نویسنده وال استریت ژورنال، USA Today

i>، و پرفروش ترین کتاب BusinessWeek تجربه استارباکس، توضیح می دهد که موفقیت بین المللی استارباکس با یک وعده آغاز می شود: الهام بخشیدن و پرورش روح انسان – یک نفر، یک فنجان ، و یک محله در یک زمان. میشلی دیدگاهی در مورد اصول رهبری ارائه می دهد که باعث شد دوباره شرکت قهوه ساز نمادین در طول رکود اقتصادی دوباره از بین برود – یکی از معدود داستان های چرخش واقعی در این زمان. و شرکت همچنان به رشد چشمگیری ادامه می دهد و وارد بازارها و کانال های جدید با محصولات و فناوری های تازه می شود.

در پیشرو راه استارباکس، میشلی پنج اصل عملی را ایجاد می کند که در بلندمدت جهانی را تقویت می کند. پایداری در استارباکس و می‌تواند در هر شرکتی، در هر صنعتی استفاده شود:

  • مطمئن باشید و ارتقا دهید
  • دوست داشته باشید
  • دستیابی به مشترک زمین
  • ارتباط را بسیج کنید
  • میراث خود را گرامی بدارید و به چالش بکشید

رهبری راه استارباکس نگاهی نافذ به درونیات یکی از موفق ترین برندهای امروزی. این شرکت برای نوشتن این کتاب به میشلی دسترسی تک به تک به کارمندان مختلفی (به نام شرکا) داد – از باریستا گرفته تا رهبران ارشد، از جمله هاوارد شولتز، رئیس، رئیس، و مدیر اجرایی.

به طور خلاصه، موفقیت در این است که محصول خود را دوست داشته باشید، مشتریان خود را دوست داشته باشید و کارمندان خود را دوست داشته باشید. خالصانه. بدون شکست. حتی در مواجهه با چالش های تجاری.

تمجید از پیشروی راه استارباکس

“میشلی به ما نشان می دهد که چگونه یک سیاتل کوچک زنجیره ای از کافی شاپ های مبتنی بر یکی از محبوب ترین برندهای روی کره زمین شد. پس یک فنجان قهوه بگیرید، پاهایتان را بالا بگذارید و این کتاب را بخوانید!»
کن بلانچارد، نویسنده همکار مدیر یک دقیقه ای® و پیشرو در سطح بالاتر

«فرهنگ همه چیز است! این کتاب سریع و جذاب ایده‌های عملی بی‌شماری را به شما می‌دهد که می‌توانید فوراً برای ایجاد فضای شرکتی پر از الهام و وفاداری از آنها استفاده کنید.

“میشلی اصولی را مشخص می کند که هوارد شولتز و تیمش با اشتیاق در فرهنگی عمل می کنند که به تامین کنندگان، کارمندان، مشتریان، سهامداران و جامعه عشق می ورزد، احترام می گذارد و به آنها پاداش می دهد.”
رابرت اسپکتور، نویسنده راه نوردستروم

رهبری راه استارباکس عوامل کلیدی موفقیت یک برند سبک زندگی را ارائه می‌کند. مقیاس جهانی، محلی، و با شور و شوق فرهنگ استارباکس تقویت شده است.”
جان تیمرمن، دکترا، استراتژیست ارشد تجربه مشتری و نوآوری، گالوپ

“سازمانی مشاور Michelli در تجربه Starbucks کمک جدیدی از دستور العمل موفقیت تجاری ارائه می دهد.”
Kirkus Reviews


Lead Your Business the Starbucks Way

Foreword by Herve Humler, President and COO, The Ritz-Carlton Hotel Company, L.L.C.

One of the best-recognized and admired brands in the world, Starbucks singlehandedly transformed the ordinary delivery of coffee into a cultural phenomenon–a result of the company’s exemplary leadership practices.

Joseph Michelli, author of the Wall Street Journal, USA Today, and BusinessWeek bestseller The Starbucks Experience, explains that the international success of Starbucks begins with a promise: To inspire and nurture the human spirit–one person, one cup, and one neighborhood at a time. Michelli offers a perspective on the leadership principles that drove the iconic coffee company’s resurgence from serious setbacks during the economic downturn–one of the few true turnaround stories of this time. And the company continues to grow dramatically, entering new markets and channels with fresh products and technologies.

In Leading the Starbucks Way, Michelli establishes five actionable principles that fuel long-term global sustainability at Starbucks and that can be used in any company, in any industry:

  • Savor and Elevate
  • Love to Be Loved
  • Reach for Common Ground
  • Mobilize the Connection
  • Cherish and Challenge Your Legacy

Leading the Starbucks Way is a penetrating look at the inner workings of one of today’s most successful brands. The company gave Michelli one-on-one access to a variety of employees (called partners) to write this book–from baristas to senior leaders, including Howard Schultz, chairman, president, and chief executive officer.

In short, success is all about loving your product, loving your customers, and loving your employees. Sincerely. Without fail. Even in the face of business challenges.

Praise for Leading the Starbucks Way

“Michelli shows us how a small Seattle-based chain of coffee shops became one of the most beloved brands on the planet. So grab a cup of coffee, put your feet up, and read this book!”
Ken Blanchard, coauthor of The One Minute Manager® and Leading at a Higher Level

“Culture is everything! This fast-moving, fascinating book gives you countless practical ideas you can use immediately to create a company climate of inspiration and loyalty.”
Brian Tracy, author of Full Engagement

“Michelli identifies the principles by which Howard Schultz and his team passionately perform in a culture that loves, respects, and rewards suppliers, employees, customers, shareholders, and the community.”
Robert Spector, author of The Nordstrom Way

Leading the Starbucks Way provides the key success factors of a lifestyle brand that is globally scaled, locally relevant, and powered by the passion of the Starbucks culture.”
John Timmerman, PhD, Senior Strategist of Customer Experience and Innovation, Gallup

“Organizational consultant Michelli serves up a new helping of the recipe for business success he offered in The Starbucks Experience.”
Kirkus Reviews

دانلود کتاب «رهبری راه استارباکس: 5 اصل برای ارتباط با مشتریان، محصولات و افراد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید