دانلود کتاب Leading in Tough Times: The Manager¿s Guide to Responsibility, Trust and Motivation (به فارسی: پیشرو در روزهای سخت: راهنمای مدیر برای مسئولیت پذیری، اعتماد و انگیزه) نوشته شده توسط «Richard S. Deems – Terri A. Deems»
اطلاعات کتاب پیشرو در روزهای سخت: راهنمای مدیر برای مسئولیت پذیری، اعتماد و انگیزه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Human Resource Development Press
نویسنده: Richard S. Deems – Terri A. Deems
زبان: english
فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 200
حجم فایل: 3.64 مگابایت
کد کتاب: 1423716469 , 9781423716464
توضیحات کتاب پیشرو در روزهای سخت: راهنمای مدیر برای مسئولیت پذیری، اعتماد و انگیزه
قدرت پیشرو در روزهای سخت ناشی از استفاده از آن به عنوان راهنمای عملیاتی برای رهبران کسب و کار است که از طریق تجدید ساختار، انتقال، کوچک سازی، تغییرات سازمانی (و کدام یک از آنها نیستند). این مجموعه ای قوی از بهترین تفکر در مورد چگونگی درگیر نگه داشتن کارمندان در هنگام عبور از آشفتگی تغییرات است. زیبایی آن این است که در مورد استفاده از ترفندها، ابزارها، یا دود و آینه نیست. همه چیز در مورد به چالش کشیدن رهبران برای به کارگیری رویکردهای معتبر، اصولی، با ارزش و عملی است.
نویسندگان (پدر و دختر) برخی از چالشهای قانعکننده را مطرح میکنند که در ابتدا باید در نظر بگیرید، “فرض کنید وظیفه شما ایجاد انگیزه نیست – شما این کار را انجام خواهید داد. استفاده از تایید و امکان پیشرفت خود را به عنوان یک کارایی خاص متوقف کنید. در واقع همه هویج ها ممنوع خواهند شد. فرض کنید که مردم به طور طبیعی انگیزه دارند که در جهت یک چشم انداز معنادار و مشترک کار کنند. هنگامی که ما افراد با انگیزه را نمی بینیم، سوالات ما اینگونه خواهد بود. باید از “چگونه به آنها انگیزه بدهم؟” تغییر دهید؟ به “چه چیزی مانع انگیزه آنها می شود؟” این گفتگو را به طور قابل توجهی تغییر می دهد.”
و این موضوع توانمندسازی: “در سازمانها صحبتهای زیادی در مورد توانمندسازی وجود دارد. اما عمدتاً این تنها چیزی است که ما دریافت میکنیم – صحبتها. در بیشتر مواقع، توانمندسازی فقط یک کلمه کلیدی دیگر است و ربطی به آن ندارد. تغییر اساسی در تقسیم قدرت، سود و اختیار. با این حال، ما میدانیم که اگر سازمانهای ما واقعاً در زمانهای سخت پیشرفت کنند، باید به مردم کمک کنیم تا به شکلی واقعی احساس قدرت کنند. کنترل و نفوذ لازم را به مردم بدهیم. برای انجام هر کاری که لازم است کار را انجام دهند. با کمک به آنها در ایجاد مهارت ها و دانش خود و با اطمینان از داشتن منابع مورد نیاز برای موفقیت، قدرت آنها را افزایش دهید. آنها را خالق سرنوشت خود قرار دهید.”
من این ایده ها را دوست دارم.
در واقع، هر ایده ای که نویسندگان ارائه می دهند منطقی است، منطقی عالی، عقل سلیم عالی. در واقع، به همین دلیل است که به آن به جای پنج، فقط چهار امتیاز دادم. آنقدر عملگرایانه بود که هیچ بینش عمیق جدیدی که بتواند ماشه آن پنج را برای من بکشد، کشف نکردم. اما من نباید از کتابی که در قالب دستی نوشته شده است چنین انتظاری داشته باشم. (شاید نویسندگان و ناشر با دانستن اینکه من یک نسخه از کتاب را برای هر یک از مدیرانم، رئیسم و رئیس رئیسم خریدم، بیشتر خوشحال شوند.)
این کتابی است که باید باشد. در کتابچه راهنمای عملیاتی هر شرکت در بخش فلسفه ها، استراتژی ها و اخلاق برای رهبران گنجانده شده است. این آموزش های قابل توجهی را در مورد چگونگی ایجاد انرژی و مشارکت نیروی کار ارائه می دهد. و رهبران را در زمینه اخلاق، چشم انداز، ذهن آگاهی و ارتباط موثر راهنمایی می کند. همه توصیه ها برای مدیریت در زمان تغییر و سختی ها در نظر گرفته شده است. در واقع، این یک توصیه عالی برای همیشه است.
The authors (father and daughter) pitch some compelling hardballs to consider early on, “Suppose it’s not your job to motivate – that you’ll cease using your approval and possibility of advancement as a carrot for certain performance. All carrots will be banned, in fact. Suppose that people are naturally motivated to work toward a meaningful, common vision. When we fail to see motivated people, our questions would have to change from ‘How do I motivate them?’ to ‘What is getting in the way of their motivation?’ This changes the conversation considerably.”
And that empowerment thing: “There is a lot of talk in organizations about empowerment. But that’s mostly all we get – the talk. More times than not, empowerment is just another buzzword and has little to do with fundamental change in the division of power, profits, and authority. And yet, we know that if our organizations are to truly thrive during tough times, we absolutely must help people to feel powerful in a real way. Give people the control and influence necessary to do whatever it takes to get the job done. Increase their power by helping them build their skills and knowledge, and by making sure they have the resources they need to be successful. Make them creators of their own destiny.”
I like those ideas.
Actually, every idea the authors offer makes sense, great sense, great common sense. In fact, that’s why I rated it only a four instead of a five. It was so pragmatic I didn’t discover any profound new insights that would pull the trigger on that five for me. But, I shouldn’t expect that from a book written in a manual-mold. (Maybe the authors and publisher will get more delight knowing I bought a copy of the book for each one of my managers, my boss, and my boss’ boss.)
This is a book that needs to be imbedded into the Philosophies, Strategies, and Ethics for Leaders section in every Company Operating Manual. It provides substantial coaching on how to energize and engage the workforce. And it guides leaders on ethics, vision, mindfulness, and effective communication. All advice intended for managing during change and tough times. In reality, it’s great advice for always.
دانلود کتاب «پیشرو در روزهای سخت: راهنمای مدیر برای مسئولیت پذیری، اعتماد و انگیزه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.