دانلود کتاب Kivy Cookbook (به فارسی: کتاب آشپزی کیوی) نوشته شده توسط «Solis Hugo.»
اطلاعات کتاب کتاب آشپزی کیوی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Solis Hugo.
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 246
حجم فایل: 1.67 مگابایت
کد کتاب: 1783550538 , 9781785286926
توضیحات کتاب کتاب آشپزی کیوی
Packt Publishing, 2015. — 246 p. — شابک – 978-1-78398-739-9; ISBN 10 – 1-78398-739-1.Kivy یک کتابخانه پایتون منبع باز برای توسعه سریع برنامه هایی است که از رابط های کاربری خلاقانه مانند برنامه های چند لمسی استفاده می کنند. این یک چارچوب امیدوارکننده پایتون برای توسعه برنامههای UI و UX در یک محیط چند پلتفرمی، تحت فلسفه Python است. Kivy Cookbook یک کتاب کاربردی است که شما را در چارچوب Kivy راهنمایی میکند تا برنامهها را توسعه دهید و برنامههایتان را برای توزیع در App آماده کنید. فروشگاه و دستگاه های اندرویدی. شما با نصب Kivy و ساخت رابط های خود شروع خواهید کرد. نحوه کار با شتاب سنج و ایجاد رویدادهای سفارشی را یاد خواهید گرفت. سپس، نحوه استفاده از اصول، دکمه ها، برچسب ها و ورودی های متن و دستکاری درخت ویجت را خواهید فهمید. در مرحله بعد، می توانید با دستکاری دستورالعمل ها، ایجاد اطلس و طرح بندی کار کنید. در ادامه، بستهبندی برای ویندوز و بستهبندی برای iOS را یاد خواهید گرفت و از TestDrive استفاده میکنید. در پایان کتاب، ویژگیها و ابزارهای مربوطه در Kivy و نحوه ایجاد بستههای قابل حمل برای توزیع برنامههای خود را به طور کامل یاد خواهید گرفت. پرکاربردترین پلتفرمها.Kivy و زبان Kv
نصب Kivy
ساخت رابطهای شما
اعلام ویژگیها در یک کلاس
مربوط به کد پایتون و زبان Kv
ارجاع به ویجتها
دسترسی به ویجتهای تعریف شده در داخل زبان Kv در کد پایتون
استفاده مجدد از سبک ها در چندین ویجت
طراحی با زبان Kv
اجرای کد شما
با استفاده از Kivy garden
ورودی، حرکت، و لمس
با استفاده از ماوس
تکامل به صفحه لمسی
کار با شتاب سنج
استفاده از ژیروسکوپ
تفاوت بین رویدادهای لمسی و حرکتی
تشخیص اشکال لمسی
تشخیص چند ضربه ای
گرفتن رویدادهای لمسی
> ضبط حرکات
رویدادها
برنامه ریزی یک رویداد یکباره
زمان بندی یک رویداد رویداد تکراری
راهاندازی رویدادها
تعریف رویدادهای ویجت
ایجاد رویدادهای سفارشی
پیوست کردن تماسهای برگشتی
اعلام یک ویژگی
ترکیب ویژگیها
ابزارکها
با استفاده از اصول اولیه: دکمهها، برچسبها، و ورودی های متن
دستکاری درخت ویجت
عبور از درخت
استفاده از ویجت های قابل تعویض
سازماندهی با طرح بندی
با استفاده از FloatLayout
استفاده از BoxLayout
استفاده از GridLayout
استفاده از StackLayout
> استفاده از RelativeLayout
استفاده از AnchorLayout
کار با ActionBar
Graphics – Canvas and Instructions
جداسازی با مدیر صفحه
استفاده از دستورالعمل های ترسیم
استفاده از دستورالعمل های زمینه
کار با دستکاری دستورالعمل
چرخش، ترجمه و مقیاسبندی بوم
اصلاح با چند لمسی
ذخیره و بازیابی فضای مختصات
معرفی انیمیشنها
گرافیکهای پیشرفته – سایهبانها و رندر کردن
با استفاده از چرخ فلک
ایجاد و با استفاده از اطلس
ایجاد طرح بندی
ویرایش سایه بان ها
ایجاد ویجتهای ing
ایجاد سایهزن خود
ارائه در یک Framebuffer
بهینهسازی گرافیک
API در جزئیات
آشنایی با API
با استفاده از بارگذار داده ناهمزمان
ثبت اشیاء
تجزیه
استفاده از ابزارها
استفاده از شیء کارخانه
کار با صدا
کار با ویدئو
کار با دوربین
استفاده از املا
افزودن جلوه
دستکاری پیشرفته متن
8. بسته بندی برنامه های ما برای کامپیوتر
بسته بندی برای ویندوز
شامل چند رسانه ای برای ویندوز
اجرای برنامه ها در ویندوز
بسته بندی برای سیستم عامل Mac
شامل چند رسانه ای برای سیستم عامل Mac
برنامه های در حال اجرا در Mac OS
بسته بندی برای لینوکس
از جمله چند رسانه ای برای لینوکس
اجرای برنامه ها در لینوکس
9. Kivy برای دستگاه های تلفن همراه
بسته بندی برای iOS
تغییر اندازه صفحه به iOS
افزایش قدرت ویژگیهای موبایل در iOS
آمادهسازی برای فروشگاه App
بستهبندی برای Android
تغییر اندازه صفحه به Android
استفاده از ویژگیهای تلفن همراه در Android
Installing Kivy
Building your interfaces
Declaring properties within a class
Relating Python code and the Kv language
Referencing widgets
Accessing widgets defined inside the Kv language in your Python code
Reusing styles in multiple widgets
Designing with the Kv language
Running your code
Using Kivy garden
Input, Motion, and Touch
Using the mouse
Evolving to the touchscreen
Working with the accelerometer
Using the gyroscope
The differences between the touch and motion events
Recognizing touch shapes
Detecting multitapping
Grabbing touch events
Recording gestures
Events
Scheduling a one-time event
Scheduling a repetitive event
Triggering events
Defining widget events
Creating custom events
Attaching callbacks
Declaring a property
Compounding properties
Widgets
Using the basics: buttons, labels, and text inputs
Manipulating the widget tree
Traversing the tree
Using swappable widgets
Organizing with layouts
Using FloatLayout
Using BoxLayout
Using GridLayout
Using StackLayout
Using RelativeLayout
Using AnchorLayout
Working with ActionBar
Graphics – Canvas and Instructions
Separating with the screen manager
Using drawing instructions
Using context instructions
Working with manipulating instructions
Rotating, translating, and scaling the canvas
Modifying with multitouching
Storing and retrieving the coordinate space context
Introducing animations
Advanced Graphics – Shaders and Rendering
Using Carousel
Creating and using Atlas
Creating layouts
Editing shaders
Creating widgets
Creating your own shader
Rendering in a Framebuffer
Optimizing graphics
The API in Detail
Getting to know the API
Using the asynchronous data loader
Logging objects
Parsing
Applying utils
Leveraging the factory object
Working with audio
Working with video
Working with a camera
Using spelling
Adding effects
Advanced text manipulation
8. Packaging our Apps for PC
Packaging for Windows
Including multimedia for Windows
Running apps in Windows
Packaging for Mac OS
Including multimedia for Mac OS
Running apps in Mac OS
Packaging for Linux
Including multimedia for Linux
Running apps in Linux
9. Kivy for Mobile Devices
Packaging for iOS
Resizing the screen into iOS
Leveraging mobile features in iOS
Preparing for the App Store
Packaging for Android
Resizing the screen into Android
Leveraging mobile features in Android
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.