برنامه نويسي

برنامه نویسی بازی Killer در جاوا

Killer Game Programming in Java

دانلود کتاب Killer Game Programming in Java (به فارسی: برنامه نویسی بازی Killer در جاوا) نوشته شده توسط «Andrew Davison»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی Killer در جاوا

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Andrew Davison

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 998

حجم فایل: 9.64 مگابایت

کد کتاب: 0596007302 , 9780596007300

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی Killer در جاوا

اگرچه تعداد بازی های تجاری جاوا در مقایسه با بازی های C یا C++ کم است، اما بازار به سرعت در حال گسترش است. به‌روزرسانی‌های اخیر جاوا، ایجاد برنامه‌های بازی قدرتمند را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند – به‌ویژه جاوا 3D- به رشد انفجاری در بازی‌های جاوا دامن می‌زند. بازی‌های جاوا مانند Puzzle Pirates، Chrome، Star Wars Galaxies، Runescape، Alien Flux، Kingdom of Wars، Law and Order II، Roboforge، Tom Clancy’s Politika و تعداد زیادی بازی دیگر جوایز را به دست آورده و به پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شده‌اند.

توسعه دهندگان جاوا که تازه با گرافیک و برنامه نویسی بازی آشنا شده اند، و همچنین توسعه دهندگان بازی که تازه با Java 3D آشنا شده اند، برنامه نویسی بازی قاتل در جاوا را ارزشمند خواهند یافت. این کتاب جدید مقدمه‌ای عملی بر آخرین فناوری‌ها و تکنیک‌های گرافیک جاوا و برنامه‌نویسی بازی است. این اولین کتابی است که به طور کامل قابلیت های سه بعدی جاوا را برای انواع پروژه های گرافیکی و توسعه بازی پوشش می دهد.

برنامه نویسی بازی قاتل در جاوا یک راهنمای جامع برای همه چیزهایی است که باید بدانید. برای برنامه‌ریزی بازی‌های جاوای خنک و آغشته به تستوسترون. این به شما تکنیک های قابل استفاده مجدد می دهد تا همه چیز را از بازی های اکشن سریع و تمام صفحه گرفته تا بازی های سه بعدی چند نفره ایجاد کنید. علاوه بر پوشش کامل جاوا 3 بعدی موجود، برنامه نویسی بازی قاتل در جاوا همچنین به وضوح API های 2 بعدی قدیمی تر، شناخته شده تر، جن های سه بعدی، جن های سه بعدی متحرک، برنامه نویسی تیراندازی اول شخص، صدا را نیز شرح می دهد. ، فراکتال ها و بازی های شبکه ای. برنامه نویسی بازی قاتل در جاوا برای هر کسی که می خواهد بازی های آدرنالین در جاوا ایجاد کند، ضروری است.


Although the number of commercial Java games is still small compared to those written in C or C++, the market is expanding rapidly. Recent updates to Java make it faster and easier to create powerful gaming applications-particularly Java 3D-is fueling an explosive growth in Java games. Java games like Puzzle Pirates, Chrome, Star Wars Galaxies, Runescape, Alien Flux, Kingdom of Wars, Law and Order II, Roboforge, Tom Clancy’s Politika, and scores of others have earned awards and become bestsellers.

Java developers new to graphics and game programming, as well as game developers new to Java 3D, will find Killer Game Programming in Java invaluable. This new book is a practical introduction to the latest Java graphics and game programming technologies and techniques. It is the first book to thoroughly cover Java’s 3D capabilities for all types of graphics and game development projects.

Killer Game Programming in Java is a comprehensive guide to everything you need to know to program cool, testosterone-drenched Java games. It will give you reusable techniques to create everything from fast, full-screen action games to multiplayer 3D games. In addition to the most thorough coverage of Java 3D available, Killer Game Programming in Java also clearly details the older, better-known 2D APIs, 3D sprites, animated 3D sprites, first-person shooter programming, sound, fractals, and networked games. Killer Game Programming in Java is a must-have for anyone who wants to create adrenaline-fueled games in Java.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی Killer در جاوا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید