دانلود کتاب Java Game Development with LibGDX: From Beginner to Professional (به فارسی: توسعه بازی جاوا با LibGDX: از مبتدی تا حرفه ای) نوشته شده توسط «Lee Stemkoski»
اطلاعات کتاب توسعه بازی جاوا با LibGDX: از مبتدی تا حرفه ای
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Lee Stemkoski
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 439
حجم فایل: 9.08 مگابایت
کد کتاب: 1484233247 , 9781484233245
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب توسعه بازی جاوا با LibGDX: از مبتدی تا حرفه ای
طراحی و ایجاد بازی های ویدیویی را با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا و کتابخانه نرم افزار LibGDX بیاموزید. با کار بر روی مثالهای موجود در این کتاب، 12 نمونه اولیه بازی در انواع ژانرهای محبوب، از بازیهای آرکید مبتنی بر مجموعه و تیراندازی گرفته تا پلتفرمرهای اسکرول جانبی و بازیهای ماجراجویی شمشیربازی ایجاد خواهید کرد. با انعطاف پذیری ارائه شده توسط LibGDX، ژانرهای تخصصی مانند بازی های کارتی، بازی های ریتمی و رمان های تصویری نیز در این کتاب پوشش داده شده است.
بهروزرسانیهای اصلی این نسخه شامل فصلهایی است که موضوعات پیشرفتهای مانند منابع جایگزین ورودی کاربر، تولید محتوای رویهای و گرافیک پیشرفته را پوشش میدهد. ضمائم حاوی نمونه هایی برای مستندات طراحی بازی و فهرست کاملی از کلاس های برنامه افزودنی توسعه یافته در این کتاب به سبک JavaDoc نیز اضافه شده است.
آنچه خواهید آموخت:
- ایجاد 12 پروژه کامل بازی ویدیویی
- بر مفاهیم برنامه نویسی پیشرفته جاوا، از جمله ساختارهای داده، کپسوله سازی، ارث بردن و الگوریتم ها در زمینه توسعه بازی مسلط شوید
- تجربه عملی با موضوعات طراحی بازی، از جمله طراحی رابط کاربری، متعادل کردن گیم پلی، و محتوای تصادفی به دست آورید
- یکپارچه سازی اجزای شخص ثالث در پروژه ها، مانند جلوه های ذرات، نقشه های نقشه، و کنترلرهای گیم پد</li
این کتاب برای چه کسی است:مخاطبان هدف تمایل به ساخت بازیهای ویدیویی دارند و سطح مقدماتی برنامهنویسی جاوا را دارند. به طور خاص، خواننده فقط باید با: متغیرها، عبارات شرطی، حلقهها آشنا باشد و بتواند روشهایی را برای انجام وظایف ساده و کلاسها برای ذخیره دادههای مرتبط بنویسد.
Learn to design and create video games using the Java programming language and the LibGDX software library. Working through the examples in this book, you will create 12 game prototypes in a variety of popular genres, from collection-based and shoot-em-up arcade games to side-scrolling platformers and sword-fighting adventure games. With the flexibility provided by LibGDX, specialized genres such as card games, rhythm games, and visual novels are also covered in this book.
Major updates in this edition include chapters covering advanced topics such as alternative sources of user input, procedural content generation, and advanced graphics. Appendices containing examples for game design documentation and a complete JavaDoc style listing of the extension classes developed in the book have also been added.
What You Will Learn:
- Create 12 complete video game projects
- Master advanced Java programming concepts, including data structures, encapsulation, inheritance, and algorithms, in the context of game development
- Gain practical experience with game design topics, including user interface design, gameplay balancing, and randomized content
- Integrate third-party components into projects, such as particle effects, tilemaps, and gamepad controllers
Who This Book Is For:The target audience has a desire to make video games, and an introductory level knowledge of basic Java programming. In particular, the reader need only be familiar with: variables, conditional statements, loops, and be able to write methods to accomplish simple tasks and classes to store related data.
دانلود کتاب «توسعه بازی جاوا با LibGDX: از مبتدی تا حرفه ای»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.