مسافرت رفتن

فرهنگ گردشگری و سفر ژاپن (کارگاه مردم شناسی ژاپن)

Japanese Tourism and Travel Culture (Japan Anthropology Workshop)

دانلود کتاب Japanese Tourism and Travel Culture (Japan Anthropology Workshop) (به فارسی: فرهنگ گردشگری و سفر ژاپن (کارگاه مردم شناسی ژاپن)) نوشته شده توسط «Laboratoire 'es Sylvie Guichard-anguis – Okpyo Moon»


اطلاعات کتاب فرهنگ گردشگری و سفر ژاپن (کارگاه مردم شناسی ژاپن)

موضوع اصلی: سفر – آسیا – سفر

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Laboratoire ‘es Sylvie Guichard-anguis – Okpyo Moon

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 240 / 238

حجم فایل: 4.86 مگابایت

کد کتاب: 0415470013 , 9780415470018

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب فرهنگ گردشگری و سفر ژاپن (کارگاه مردم شناسی ژاپن)

این کتاب به بررسی گردشگری و سفر ژاپنی، چه امروز و چه در گذشته می پردازد، و نشان می دهد که چگونه طی صدها سال فرهنگ متمایز سفر توسعه یافته است، و بررسی می کند که چگونه این امر در ادراکات و سنت های جامعه ژاپن نفوذ کرده است. ابعاد متنوع گردشگری مدرن از جمله تصاحب و مصرف تاریخ، نوستالژی، هویت، بیگانگی داخلی و جستجوی اصالت و ابداع سنت را در نظر می گیرد. ژاپنی ها هم از نظر تاریخی و هم در دوران معاصر یکی از مردمی هستند که در جهان بسیار در حال سفر هستند. آنچه را که می توان به عنوان توریسم انبوه اولیه در نظر گرفت، در حدود قرن هفدهم در اشکال مختلف (از جمله زیارت های مذهبی) مدت ها قبل از تبدیل شدن به یک پدیده فرهنگی رایج در غرب آغاز شد. در داخل آسیا، ژاپن از ابتدای قرن بیستم، زمانی که شروع به استعمار کشورهای آسیایی کرد، برای مدت طولانی به عنوان جامعه اصلی گردشگر باقی مانده است. در سال 2005، حدود 17.8 میلیون ژاپنی در اروپا، آسیا، اقیانوس آرام جنوبی و آمریکا به خارج از کشور سفر کردند. با این حال، در زمان های اخیر، تقاضای گردشگران در سایر کشورهای آسیایی مانند کره و چین به سرعت در حال رشد است. ژاپن نه تنها جوامع و فرهنگ های آسیایی دیگر را مصرف می کند، بلکه در زمینه های توریستی نیز توسط آنها مصرف می شود. این کتاب الگوهای سفر ژاپنی‌ها را بررسی می‌کند، به بررسی سفرهای داخل و خارج از مجمع‌الجزایر ژاپن می‌پردازد و اینکه چگونه خواسته‌های گردشگران در داخل تأثیر می‌گذارد و الگوهای سفر به خارج از کشور را شکل می‌دهد. به طور کلی، این کتاب بینش های مهمی برای درک پدیده گردشگری از یک سو و ماهیت جامعه و فرهنگ ژاپن از سوی دیگر به دست می دهد.


This book examines Japanese tourism and travel, both today and in the past, showing how over hundreds of years a distinct culture of travel developed, and exploring how this has permeated the perceptions and traditions of Japanese society. It considers the diverse dimensions of modern tourism including appropriation and consumption of history, nostalgia, identity, domesticated foreignness, and the search for authenticity and invention of tradition. Japanese people are one of the most widely travelling peoples in the world both historically and in contemporary times. What may be understood as incipient mass tourism started around the 17th century in various forms (including religious pilgrimages) long before it became a prevalent cultural phenomenon in the West. Within Asia, Japan has long remained the main tourist sending society since the beginning of the 20th century when it started colonising Asian countries. In 2005, some 17.8 million Japanese travelled overseas across Europe, Asia, the South Pacific and America. In recent times, however, tourist demands are fast growing in other Asian countries such as Korea and China. Japan is not only consuming other Asian societies and cultures, it is also being consumed by them in tourist contexts. This book considers the patterns of travelling of the Japanese, examining travel inside and outside the Japanese archipelago and how tourist demands inside influence and shape patterns of travel outside the country.  Overall, this book draws important insights for understanding the phenomenon of tourism on the one hand and the nature of Japanese society and culture on the other.

دانلود کتاب «فرهنگ گردشگری و سفر ژاپن (کارگاه مردم شناسی ژاپن)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید