دانلود کتاب ISE International Marketing (به فارسی: بازاریابی بین المللی ISE) نوشته شده توسط «Philip R. Cateora – John Graham – Mary C. Gilly»
اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی ISE
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill Education
نویسنده: Philip R. Cateora – John Graham – Mary C. Gilly
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 722 / 830
حجم فایل: 194.03 مگابایت
کد کتاب: 1260547876 , 9781260547870
نوبت چاپ: 18
توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی ISE
پیشگامان در این زمینه، Cateora، Gilly، و Graham همچنان به تعیین استاندارد در این هجدهمین نسخه بازاریابی بین المللی با دیدگاه جامع خود از بازارهای بین المللی که شامل تاریخ، جغرافیا، زبان و مذهب و همچنین اقتصاد است، ادامه می دهند که به دانشجویان کمک می کند. منحصر به فرد بودن فرهنگی و زیست محیطی هر ملت یا منطقه ای را ببینید. ماهیت پویای بازار بین المللی در تعداد موضوعات به طور قابل توجهی بهبود یافته و گسترش یافته در این هجدهم منعکس شده است، از جمله بیش از 100 مقاله جدید آکادمیک زیر و یافته های آنها. همه دادهها، متنها، عکسها و تصاویر برای ارز بهروزرسانی شدهاند، و همچنین محتوای مربوطه در McGraw-Hill Education’s Connect با SmartBook تطبیقی نیز بهروزرسانی شده است. بهروزرسانیهای اضافی عبارتند از: موارد جدید: موارد جدید همراه با 18e، به مطالب موجود در کتاب و بحثهای کلاسی روح میبخشد و در عین حال مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموز را گسترش میدهد. این موارد بسیاری از موضوعات مورد بحث در فصول را مطرح می کند و نشان می دهد که چگونه با این مفاهیم در دنیای واقعی برخورد می شود. این موارد را می توان در Connect و SmartBook اختصاص داد. به صورت اختیاری، می توان با استفاده از McGraw-Hill CREATE یک دفترچه مورد ایجاد کرد.
جعبه های عبور از مرزها: این جعبه های ارزشمند نمونه های حکایتی شرکت را ارائه می دهند. این مثالهای سرگرمکننده برای تشویق تفکر انتقادی و راهنمایی دانشآموزان از طریق موضوعات مختلف از اخلاقی گرفته تا فرهنگی تا مسائل جهانی که امروزه بازاریابان با آن مواجه هستند، طراحی شدهاند.
4-طراحی رنگی: نقشهها و نمایشگاههای رنگی جدید به بهبود آموزش و ارائه واضحتر نمادهای بینالمللی و معانی فرهنگی در بازاریابی و تبلیغات اجازه میدهند. علاوه بر این، عکسهایی که برای حداکثر تأثیر به رنگ کامل وابسته هستند، به راحتی بسیاری از نمونههای جهانی را زنده میکنند.
Crossing Borders Boxes: These invaluable boxes offer anecdotal company examples. These entertaining examples are designed to encourage critical thinking and guide students through topics ranging from ethical to cultural to global issues facing marketers today.
4-Color Design: New color maps and exhibits allow for improved pedagogy and a clearer presentation of international symbols and cultural meanings in marketing and advertising. In addition, photos that depend on full color for maximum impact easily bring many global examples to life.
دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی ISE»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.