کامپیوترها

پروژه های بازی های آیفون

iPhone Games Projects

دانلود کتاب iPhone Games Projects (به فارسی: پروژه های بازی های آیفون) نوشته شده توسط «PJ Cabrera – Joachim Bondo – Brian Greenstone – Mike Lee – Jamie Gotch – Michael Kasprzak – Richard Zito – Matthew Aitken – Olivier Hennessy»


اطلاعات کتاب پروژه های بازی های آیفون

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: apress

نویسنده: PJ Cabrera – Joachim Bondo – Brian Greenstone – Mike Lee – Jamie Gotch – Michael Kasprzak – Richard Zito – Matthew Aitken – Olivier Hennessy

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 282

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9781430219682 , 1430219688

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب پروژه های بازی های آیفون

با یک نگاه به اپ استور به شما نشان می دهد که بازی های آیفون چقدر داغ شده اند. بازی‌ها بیش از 25 درصد از همه برنامه‌ها و بیش از 70 درصد از برنامه‌های محبوب‌ترین دسته فروشگاه App را تشکیل می‌دهند. غافلگیر شدن؟ البته که نه! همه ما آیفون‌های خود را با بازی‌ها پر کرده‌ایم و بسیاری از ما امیدواریم که بهترین پرفروش بعدی را توسعه دهیم.

این کتاب مجموعه‌ای از اطلاعاتی است که باید از توسعه‌دهندگان مستقل بازی‌های آیفون بدانید. در آن، متوجه خواهید شد که چگونه برخی از نوآورترین و خلاقانه‌ترین توسعه‌دهندگان بازی به اوج طراحی و سودآوری بازی رسیده‌اند. این کتاب مملو از نکات عملی برای توسعه کارآمد، و برای ایجاد تجربه‌های بازی اعتیادآور و قانع‌کننده است. و این همه صحبت نیست! این با نمونه‌های کدی پشتیبانی می‌شود که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و از آنها برای تحقق ایده‌های عالی خود استفاده کنید.

نویسندگان این کتاب مسئول برخی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌های تاریخ هستند:

  • برایان گرین استون Enigmo و Cro-Mag Rally را توسعه داد.
  • Aaron Fothergill Flick Fishing را توسعه داد.
  • مایک لی Tap Tap Revolution را توسعه داد، بازی که بیشترین دانلود را در تاریخ App Store داشته است. .
  • لبخندهای مایک کاسپرزاک فینالیست مسابقه بهترین بازی موبایل IGF 2009 بود.
  • پی جی کابررا، ریچارد زیتو، و متیو آیتکن (Quick Draw، Pole2Pole); یواخیم بوندو (سبز عمیق)؛ و Olivier Hennessy و Clayton Kane (Apache Lander) نقدها و تحسین های درخشانی را برای بازی های خود دریافت کرده اند.

پروژه های بازی های آیفون را با پرفروش ترین Apress جفت کنید. شروع توسعه آیفون: کاوش در iPhone SDK، و همه چیزهایی را که برای ایجاد بازی بعدی نیاز دارید تا در جدول فروش بالاتر بروید، خواهید داشت.

آنچه خواهید آموخت

  • نحوه بهینه سازی بازی ها با استفاده از ابزارهای آیفون SDK مانند Instruments و Shark، و نحوه بهینه سازی فایل های گرافیکی و صوتی خود برای بهترین عملکرد
  • نگاهی به هنر و هنر طراحی بازی
  • نحوه پیاده سازی شبکه های اجتماعی در بازی خود با سرویس های وب RESTful
  • نکاتی در مورد توسعه سریع بازی با C در آیفون
  • چگونه با توسعه بازی هایی که روی آن اجرا می شوند، بازار خود را افزایش دهید iPhone، Mac OS X، Linux، و Windows
  • چگونه بازی های آیفون چند نفره ایجاد کنیم

این کتاب برای چه کسانی است؟

همه بازی های آیفون توسعه دهندگان و هر کسی که آیفون دارد و می خواهد نحوه ساخت بازی ها را بیاموزد


One look at the App Store will show you just how hot iPhone games have become. Games make up over 25 percent of all apps, and over 70 percent of the apps in the App Store’s Most Popular category. Surprised? Of course not! We’ve all filled our iPhones with games, and many of us hope to develop the next best seller.

This book is a collection of must-know information from master independent iPhone game developers. In it, you’ll discover how some of the most innovative and creative game developers have made it to the pinnacle of game design and profitability. This book is loaded with practical tips for efficient development, and for creating compelling, addictive gaming experiences. And it’s not all talk! It’s supported with code examples that you can download and use to realize your own great ideas.

This book’s authors are responsible for some of the all-time most popular and talked-about games:

  • Brian Greenstone developed Enigmo and Cro-Mag Rally.
  • Aaron Fothergill developed Flick Fishing.
  • Mike Lee developed Tap Tap Revolution, the most downloaded game in App Store history.
  • Mike Kasprzak’s Smiles was a finalist in the IGF 2009 Best Mobile Game competition.
  • PJ Cabrera, Richard Zito, and Matthew Aitken (Quick Draw, Pole2Pole); Joachim Bondo (Deep Green); and Olivier Hennessy and Clayton Kane (Apache Lander) have received glowing reviews and accolades for their games.

Pair iPhone Games Projects with Apress’s best-selling Beginning iPhone Development: Exploring the iPhone SDK, and you’ll have everything you need to create the next game to top the sales charts.

What you’ll learn

  • How to optimize games using iPhone SDK tools such as Instruments and Shark, and how to optimize your graphics and sound files for the best performance
  • Insight into the art and craft of game design
  • How to implement social networking in your game with RESTful web services
  • Tips on rapid game development with C on iPhone
  • How to increase your market by developing games that run on iPhone, Mac OS X, Linux, and Windows
  • How to create multiplayer iPhone games

Who is this book for?

All iPhone game developers, and anyone with an iPhone who wants to learn how games are made

دانلود کتاب «پروژه های بازی های آیفون»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.