دانلود کتاب Introduction to Programming Using Python (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون) نوشته شده توسط «Y. Daniel Liang»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Prentice Hall
نویسنده: Y. Daniel Liang
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 582
حجم فایل: 8.83 مگابایت
کد کتاب: 0132747189 , 9780132747189
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون
مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون برای استفاده در دوره مقدماتی برنامه نویسی در نظر گرفته شده است.
دانیل لیانگ به دلیل رویکرد “اصول-اول” خود در آموزش مفاهیم و تکنیک های برنامه نویسی شناخته شده است. “Fundamentals-first” به این معنی است که دانش آموزان مفاهیم اساسی برنامه نویسی مانند دستورات انتخاب، حلقه ها و توابع را قبل از رفتن به کلاس های تعریف می آموزند. دانش آموزان قبل از اینکه به سمت برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی حرکت کنند، مفاهیم پایه منطق و برنامه نویسی را یاد می گیرند.
یکی دیگر از جنبه های مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون این است که لیانگ علاوه بر نمونه های برنامه نویسی معمولی که دارای بازی ها و مقداری ریاضی هستند، مثالی نیز ارائه می دهد. یا دو مورد در ابتدای فصل که از یک گرافیک ساده برای درگیر کردن دانش آموزان استفاده می کند. آنها به جای اینکه از آنها بخواهند 10 عدد را با هم میانگین بگیرند، مفاهیم را در چارچوب یک مثال سرگرم کننده که از نظر بصری چیز جالبی ایجاد می کند، یاد می گیرند.
استفاده از مثال های گرافیکی در این کتاب درسی اختیاری است. گرافیک لاک پشت را می توان در فصل های 1-5 برای معرفی اصول برنامه نویسی و Tkinter برای توسعه رابط های کاربر گرافیکی جامع و برای یادگیری برنامه نویسی شی گرا مورد استفاده قرار داد.
Daniel Liang is known for his “fundamentals-first” approach to teaching programming concepts and techniques. “Fundamentals-first” means that students learn fundamental programming concepts like selection statements, loops, and functions, before moving into defining classes. Students learn basic logic and programming concepts before moving into object-oriented programming, and GUI programming.
Another aspect of Introduction to Programming Using Python is that in addition to the typical programming examples that feature games and some math, Liang gives an example or two early in the chapter that uses a simple graphic to engage the students. Rather than asking them to average 10 numbers together, they learn the concepts in the context of a fun example that generates something visually interesting.
Using the graphics examples is optional in this textbook. Turtle graphics can be used in Chapters 1-5 to introduce the fundamentals of programming and Tkinter can be used for developing comprehensive graphical user interfaces and for learning object-oriented programming.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی با استفاده از پایتون»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.