برنامه نويسي

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی: استفاده از سی شارپ و Unity 3D

Introduction to Game Programming: Using C# and Unity 3D

دانلود کتاب Introduction to Game Programming: Using C# and Unity 3D (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی: استفاده از سی شارپ و Unity 3D) نوشته شده توسط «Karamian V.»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی: استفاده از سی شارپ و Unity 3D

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Karamian V.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

تعداد صفحه: 275

حجم فایل: 7.13 مگابایت

کد کتاب: 099714842X , 9780997148428

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی: استفاده از سی شارپ و Unity 3D

Noorcon Inc., 2016. — 274 p. — ISBN: 0997148403, 9780997148404, EISBN: 099714842X 9780997148428 این کتاب با دو هدف نوشته شده است، اول اینکه خواننده را با مفاهیم برنامه نویسی با استفاده از سی شارپ آشنا کند، دوم اینکه مفاهیم برنامه نویسی را با استفاده از سی شارپ آشنا کند. بازی های کامپیوتری و مفاهیم طراحی بازی. این کتاب برای مخاطب خاص در نظر گرفته شده است. فرض بر این است که خواننده علاقه زیادی به مطالعه علوم کامپیوتر دارد و علاقه زیادی به طراحی و توسعه بازی دارد. همچنین فرض بر این است که خواننده فعال است و آنها می توانند به تنهایی در سطح عمیق تری درگیر شوند. چه موضوع دیگری در مقایسه با طراحی و توسعه بازی چنین جذابیتی خواهد داشت؟ آینده تعامل انسان با کامپیوتر از طریق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در سال های آینده خواهد بود. این کتاب بلوک های سازنده مسیر راه آینده را در اختیار شما قرار می دهد.


Noorcon Inc., 2016. — 274 p. — ISBN: 0997148403, 9780997148404, EISBN: 099714842X 9780997148428This book is written with two objective in mind, first, to introduce the reader to the concepts of programming using C#, second, to put into practice the concepts in a fun and entertaining way by developing computer games and game design concepts. The book is intended for specific audience. It is assumed that the reader has a passion for the study of computer science, and that they have a passion in game design and development. It is also assumed that the reader is proactive and that they would have the ability to engage on a deeper level on their own. What other topic would have such an attraction compared to game design and development? The future of Human Computer Interaction is going to be through Virtual Reality and Augmented Reality in the coming years. This books will give you the building blocks for the path-way to the future.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی: استفاده از سی شارپ و Unity 3D»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید