دانلود کتاب Introduction to Game Development: Using Processing (به فارسی: مقدمه ای بر توسعه بازی: استفاده از پردازش) نوشته شده توسط «Parker J.R.»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر توسعه بازی: استفاده از پردازش
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Parker J.R.
زبان: english
فرمت کتاب: RAR (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار:
حجم فایل: 10.03 مگابایت
توضیحات کتاب مقدمه ای بر توسعه بازی: استفاده از پردازش
Mercury Learning and Information LLC، 2015. — 465 p. — ASIN: B00XZCZ0DC, ISBN-13: 978-1-937585-40-2.
На англ. языке.
این کتاب شما را در فرآیند ساخت بازی راهنمایی می کند و موضوعات مربوط به توسعه بازی از جمله گرافیک، صدا، هوش مصنوعی، انیمیشن، موتورهای بازی، بازی های مبتنی بر وب و غیره را پوشش می دهد. سه بازی واقعی ساخته شده است ( 2D و 3D) همانطور که روی متن کار می کنید، بخش های قابل توجهی از موتور بازی ساخته شده و برای دانلود در دسترس قرار می گیرد. دیسک همراه حاوی کد مثال، بازی ها و شکل های رنگی است. [فایلهای دیسک همراه با شماره سفارش آمازون و با ارسال نامه به ناشر در info@merclearning.com موجود است]. Processing یک زبان گرافیکی رایگان و رایگان است که عملکردهای اساسی مورد نیاز برای ساخت بازی ها را فراهم می کند و بر روی تمام پلتفرم های اصلی اجرا می شود. علاوه بر این، امکان ساخت بازیها برای رایانههای رومیزی، HTML 5 و Android را فراهم میکند. ویژگیها:
مفاهیم اساسی توسعه بازی از جمله گرافیک، صدا، هوش مصنوعی، انیمیشن، موتورهای بازی، تشخیص برخورد، بازیهای مبتنی بر وب و بیشتر؛
شامل یک دیسک همراه با کد مثال، بازیهای واقعی و شکلهای رنگی است؛
سه بازی رایانهای کامل ایجاد کنید که در سراسر کتاب توسعه یافتهاند: هاکی پنگ، یک بازی دو بعدی به سبک آرکید. SMV Rainbow، یک بازی زیردریایی سه بعدی و یک بازی پازل برای اندروید؛
Uses Processing، یک پلت فرم رایگان و قابل دانلود با طرح نمایش فریم به فریم که برای بازی های رایانه ای عالی است؛
شامل بررسی بازی های مرتبط ریاضیات و مقدمهای بر پردازش
На англ. языке.
This book will guide you through the basic game development process, covering game development topics including graphics, sound, artificial intelligence, animation, game engines, Web-based games, etc. Three real games are created (2D and 3D) as you work through the text, and significant parts of a game engine are built and made available for download. The companion disc contains example code, games, and color figures. [Companion disc files available with Amazon order number and by writing to the publisher at info@merclearning.com]. Processing is a free, graphics-oriented language that provides the basic functionality needed for building games and it runs on all major platforms. Moreover, it allows games to be built for desktop computers, HTML 5, and Android.Features:
Teaches basic game development concepts including graphics, sound, artificial intelligence, animation, game engines, collision detection, Web-based games, and more;
Includes a companion disc with example code, actual games, and color figures;
Create three complete computer games developed throughout the book: Hockey Pong, a 2D arcade-style game; SMV Rainbow, a 3D submarine game, and a puzzle game for Android;
Uses Processing, a free, downloadable platform with a frame by frame display scheme that is perfect for computer games;
Includes a review of game-related mathematics and an introduction to Processing.Формат книги совместим с iPAD и Amazon Kindle, на PC открывается многими бесплатными ридерами, например Cool Reader, Calibre, Adobe Digital Editions
دانلود کتاب «مقدمه ای بر توسعه بازی: استفاده از پردازش»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.