دانلود کتاب Introduction to Game Design, Prototyping, and Development: From Concept to Playable Game with Unity and C# (به فارسی: مقدمه ای بر طراحی، نمونه سازی و توسعه بازی: از مفهوم تا بازی قابل پخش با Unity و C#) نوشته شده توسط «Jeremy Gibson Bond»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر طراحی، نمونه سازی و توسعه بازی: از مفهوم تا بازی قابل پخش با Unity و C#
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley
نویسنده: Jeremy Gibson Bond
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2017
تعداد صفحه: 1024
حجم فایل: 516 کیلوبایت
کد کتاب: 0134659864 , 9780134659862
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب مقدمه ای بر طراحی، نمونه سازی و توسعه بازی: از مفهوم تا بازی قابل پخش با Unity و C#
تسلط بر موتور بازی Unity برای طراحی و توسعه بازیها برای وب، موبایل، ویندوز، macOS و موارد دیگر!
اگر می خواهید بازی ها را طراحی و توسعه دهید، هیچ جایگزینی برای تجربه عملی قوی با تکنیک ها و ابزارهای مدرن وجود ندارد – و این دقیقاً همان چیزی است که این کتاب ارائه می دهد. نسخه اول اغلب پرفروش ترین کتاب طراحی بازی در آمازون بود و بیش از 70 درصد از بررسی ها 5 ستاره بودند. در گواهی بر روند تکراری طراحی، این نسخه جدید شامل صدها بهبود در سراسر متن است که همه برای درک آسان و حتی مفیدتر کتاب طراحی شدهاند. این کتاب با Unity 2017 نوشته شده است. وب سایت book.prototools.net تغییرات نسخه های بعدی نرم افزار را پوشش می دهد.
جرمی گیبسون باند، طراح و پروفسور برنده جایزه، بیش از یک دهه را صرف آموزش طراحی بازی و ساخت بازی های عالی کرده است. در آن زمان، موفق ترین شاگردان او کسانی بودند که دانش سه رشته مهم را با هم ترکیب کردند: تئوری طراحی بازی، نمونه سازی سریع تکرار شونده، و برنامه نویسی عملی. در این کتاب، باند مهمترین جنبه های هر سه رشته را در یک مکان تقطیر می کند.
بخش اول: طراحی بازی و نمونه سازی کاغذ
• چارچوب تتراد لایه ای: ترکیبی از 50 سال تئوری طراحی بازی
• شیوه های اثبات شده برای طوفان فکری و اصلاح طرح های بازی از طریق فرآیند تکراری طراحی
• روشها و ابزارهایی برای مدیریت پروژههای بازی و تیمهای کوچک
• فرآیندهایی برای آسانتر کردن تست بازی و بازخورد
بخش دوم: نمونهسازی دیجیتال با Unity و C#
• فصلهایی که شما را در یادگیری راهنمایی میکنند C# راه درست
• دستورالعملی که شما را از دانش برنامه نویسی قبلی از طریق برنامه نویسی شی گرا دور می کند
• کاوش عمیق Unity، محبوب ترین موتور بازی امروزی در macOS و Windows
• روش هایی برای درک و اشکال زدایی مشکلات کدی که با آن مواجه می شوید
بخش سوم: نمونه های اولیه بازی و نمونه های آموزشی
• آموزش های عمیق برای هفت نمونه اولیه بازی مختلف، از جمله یک بازی اکشن ساده، یک تیرانداز فضایی، یک بازی با ورق یک نفره، یک بازی با کلمات و یک ماجراجویی از بالا به پایین
• دستورالعمل هایی برای این بازیها را برای رایانه شخصی، وب یا هر یک از دهها پلتفرم منتشر شده دیگر که توسط Unity پشتیبانی میشوند کامپایل کنید
• ساختار و چیدمان بهبود یافته که مراحل هر آموزش را آسانتر میکند
• نمونه اولیه کاملاً جدید Dungeon Delver وجود ندارد در چاپ اول
If you want to design and develop games, there’s no substitute for strong hands-on experience with modern techniques and tools—and that is exactly what this book provides. The first edition was frequently the top-selling game design book on Amazon, with more than 70% of the reviews being 5 stars. In a testament to the iterative process of design, this new edition includes hundreds of improvements throughout the text, all designed to make the book easier to understand and even more useful. This book was written with Unity 2017; the book.prototools.net website will cover changes for later versions of the software.
Award-winning game designer and professor Jeremy Gibson Bond has spent more than a decade teaching game design and building great games. In that time, his most successful students have been those who combine knowledge of three critical disciplines: game design theory, rapid iterative prototyping, and practical programming. In this book, Bond distills the most important aspects of all three disciplines into one place.
Part I: Game Design and Paper Prototyping
• The Layered Tetrad framework: a synthesis of 50 years of game design theory
• Proven practices for brainstorming and refining game designs through the iterative process of design
• Methods and tools to manage game projects and small teams
• Processes to make playtesting and feedback easier
Part II: Digital Prototyping with Unity and C#
• Chapters that guide you through learning C# the right way
• Instruction that takes you from no prior programming knowledge through object-oriented programming
• Deep exploration of Unity, today’s most popular game engine on both macOS and Windows
• Methods for understanding and debugging code issues you encounter
Part III: Game Prototype Examples and Tutorials
• In-depth tutorials for seven different game prototypes, including a simple action game, a space shooter, a solitaire card game, a word game, and a top-down adventure
• Instructions to compile these games for PC, web, or any of the dozens of other release platforms supported by Unity
• Improved structure and layout that makes the steps of each tutorial easier to follow
• A completely new Dungeon Delver prototype not present in the first edition
دانلود کتاب «مقدمه ای بر طراحی، نمونه سازی و توسعه بازی: از مفهوم تا بازی قابل پخش با Unity و C#»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.