دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0 (Wordware Game and Graphics Library) (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jones & Bartlett Publishers
نویسنده: Frank D. Luna
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 421
حجم فایل: 6.73 مگابایت
کد کتاب: 1556229135 , 9781556229138
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0 (کتابخانه بازی و گرافیک Wordware)
من این کتاب را به عنوان یک توسعه دهنده باتجربه c++ win32 خریداری کردم، اما هیچ دانشی از x مستقیم ندارم. او کتاب را در قالب مفهوم و سپس نمونه کد منبع ارائه می کند. من جلد کتاب را خواندم و تمام نمونه ها را برای ساخت و اجرا به دست آوردم. چیزهای زیادی یاد گرفتید، این کتاب را برای Direct_xer مبتدی به شدت توصیه می کنم، اما باید با c++ و win32 راحت باشد.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.