دانلود کتاب Introduction to 3D game programming with DirectX 9.0 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Pub
نویسنده: Frank D. Luna
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 421
حجم فایل: 6.62 مگابایت
کد کتاب: 1556229135 , 9781556229138
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0
این کتاب از ابتدا با آموزش ریاضیات اساسی و تئوری سه بعدی لازم برای درک DirectX 9 API به خواننده آموزش می دهد.
This book instructs the reader from the beginning by teaching the underlying mathematics and 3D theory necessary to make sense of the DirectX 9 API.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 9.0»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)