برنامه نويسي

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12

Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12

دانلود کتاب Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12) نوشته شده توسط «Frank Luna»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Mercury Learning & Information

نویسنده: Frank Luna

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 900

حجم فایل: 13.54 مگابایت

کد کتاب: 1942270062 , 9781942270065

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12

این کتاب پرفروش به‌روزرسانی، مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی گرافیک‌های رایانه‌ای تعاملی با تأکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 12 ارائه می‌کند. این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود: ابزارهای اساسی ریاضی، وظایف اساسی در Direct3D، و تکنیک‌ها و جلوه‌های ویژه. این نشان می دهد که چگونه می توان از ویژگی های جدید Direct12 مانند لیست های دستورات، اشیاء وضعیت خط لوله، پشته ها و جداول توصیف کننده، و مدیریت منابع صریح برای کاهش سربار CPU و افزایش مقیاس پذیری در چندین هسته CPU استفاده کرد. این کتاب جلوه‌های ویژه و تکنیک‌های مدرنی مانند تسریع سخت‌افزار، نوشتن سایه‌زنان محاسباتی، انسداد محیط، بازتاب‌ها، نقشه‌برداری عادی و جابه‌جایی، رندر سایه و انیمیشن شخصیت‌ها را پوشش می‌دهد. شامل یک DVD همراه با کد و ارقام است.

ویژگی ها:

• مقدمه ای بر برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری تعاملی، با تاکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 12

• از ویژگی های جدید Direct3D 12 برای کاهش سربار CPU و بهره گیری از چندین هسته CPU استفاده می کند

• حاوی توضیحات مفصلی درباره جلوه های بازی محبوب در زمان واقعی است

• شامل یک DVD با کد منبع و همه تصاویر (از جمله 4 رنگ) از کتاب

• تکنیک های رندر پیشرفته مانند انسداد محیط، انعکاس بلادرنگ، نگاشت عادی و جابجایی، رندر سایه، برنامه نویسی شیدر هندسه و انیمیشن شخصیت

• بررسی ریاضیات و اصول رندر سه بعدی مانند نورپردازی، بافت، ترکیب و استنسیل را پوشش می دهد

• از تمرینات پایان فصل برای آزمایش درک و ارائه تجربه با DirectX 12 استفاده کنید


This updated bestseller provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12. The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It shows how to use new Direct12 features such as command lists, pipeline state objects, descriptor heaps and tables, and explicit resource management to reduce CPU overhead and increase scalability across multiple CPU cores. The book covers modern special effects and techniques such as hardware tessellation, writing compute shaders, ambient occlusion, reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures.

FEATURES:

• Provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 12

• Uses new Direct3D 12 features to reduce CPU overhead and take advantage of multiple CPU cores

• Contains detailed explanations of popular real-time game effects

• Includes a DVD with source code and all the images (including 4-color) from the book

• Learn advance rendering techniques such as ambient occlusion, real-time reflections, normal and displacement mapping, shadow rendering, programming the geometry shader, and character animation

• Covers a mathematics review and 3D rendering fundamentals such as lighting, texturing, blending and stenciling

• Use the end-of-chapter exercises to test understanding and provide experience with DirectX 12

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 12»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید