دانلود کتاب Introduction to 3D game programming with DirectX 10 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»
اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Pub
نویسنده: Frank D. Luna
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 529
حجم فایل: 8.05 مگابایت
کد کتاب: 1598220535 , 9781598220537
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10
مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی سه بعدی با DirectX 10 مقدمه ای بر برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری تعاملی با تاکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 10 ارائه می دهد. این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است. قسمت اول ابزارهای ریاضی پایه را بررسی می کند، قسمت دوم نحوه اجرای وظایف اساسی در Direct3D را نشان می دهد و قسمت سوم انواع تکنیک ها و جلوه های ویژه را نشان می دهد. با این کتاب: درک کنید که چگونه بردارها، ماتریس ها و تبدیل ها در ایجاد بازی های رایانه ای استفاده می شوند. نحوه اجرای نورپردازی، نقشه بافت، ترکیب و استنسیلینگ را برای افزایش واقع گرایی صحنه های خود کشف کنید. تکنیکهای ایجاد جلوههای ویژه، از جمله رندر زمین، نقشهبرداری سایه، سیستمهای ذرات، و بازتابها را کاوش کنید. درباره ویژگیهای جدید Direct3D 10 مانند سایهزنهای هندسی، مرحله خروجی خط لوله، آرایههای بافت، و شناسههای اولیه بیاموزید. دانش و مهارت های برنامه نویسی خود را با تمرینات پایان فصل آزمایش کنید.
دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.