برنامه نويسي

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10

Introduction to 3D game programming with DirectX 10

دانلود کتاب Introduction to 3D game programming with DirectX 10 (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10) نوشته شده توسط «Frank D. Luna»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Pub

نویسنده: Frank D. Luna

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 529

حجم فایل: 8.05 مگابایت

کد کتاب: 1598220535 , 9781598220537

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10

مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی سه بعدی با DirectX 10 مقدمه ای بر برنامه نویسی گرافیک های کامپیوتری تعاملی با تاکید بر توسعه بازی با استفاده از DirectX 10 ارائه می دهد. این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم شده است. قسمت اول ابزارهای ریاضی پایه را بررسی می کند، قسمت دوم نحوه اجرای وظایف اساسی در Direct3D را نشان می دهد و قسمت سوم انواع تکنیک ها و جلوه های ویژه را نشان می دهد. با این کتاب: درک کنید که چگونه بردارها، ماتریس ها و تبدیل ها در ایجاد بازی های رایانه ای استفاده می شوند. نحوه اجرای نورپردازی، نقشه بافت، ترکیب و استنسیلینگ را برای افزایش واقع گرایی صحنه های خود کشف کنید. تکنیک‌های ایجاد جلوه‌های ویژه، از جمله رندر زمین، نقشه‌برداری سایه، سیستم‌های ذرات، و بازتاب‌ها را کاوش کنید. درباره ویژگی‌های جدید Direct3D 10 مانند سایه‌زن‌های هندسی، مرحله خروجی خط لوله، آرایه‌های بافت، و شناسه‌های اولیه بیاموزید. دانش و مهارت های برنامه نویسی خود را با تمرینات پایان فصل آزمایش کنید.


Introduction to 3D Game Programming with DirectX 10 provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development, using DirectX 10. The book is divided into three main parts. Part I explores basic mathematical tools, Part II shows how to implement fundamental tasks in Direct3D, and Part III demonstrates a variety of techniques and special effects. With this book: Understand how vectors, matrices, and transfomations are used in the creation of computer games. Discover how to implement lighting, texture mapping, blending, and stenciling to increase the realism of your scenes. Explore techniques for creating special effects, including terrain rendering, shadow mapping, particle systems, and reflections. Learn about new Direct3D 10 features such as geometry shaders, the stream out pipeline stage, texture arrays, and primitive IDs. Test your knowledge and programming skills with the end-of-chapter exercises.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی بازی های سه بعدی با DirectX 10»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید