بازاریابی: تبلیغات

روابط عمومی بین المللی و دیپلماسی عمومی: ارتباطات و تعامل

International Public Relations and Public Diplomacy: Communication and Engagement

دانلود کتاب International Public Relations and Public Diplomacy: Communication and Engagement (به فارسی: روابط عمومی بین المللی و دیپلماسی عمومی: ارتباطات و تعامل) نوشته شده توسط «Guy J. Golan – Sung-Un Yang – Dennis F. Kinsey»


اطلاعات کتاب روابط عمومی بین المللی و دیپلماسی عمومی: ارتباطات و تعامل

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Peter Lang Publishing Inc.

نویسنده: Guy J. Golan – Sung-Un Yang – Dennis F. Kinsey

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 416 / 468

حجم فایل: 2.97 مگابایت

کد کتاب: 1433126885 , 9781433126888

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب روابط عمومی بین المللی و دیپلماسی عمومی: ارتباطات و تعامل

این کتاب بحث مهمی از ارتباطات مفهومی و عملی بین روابط عمومی بین‌الملل و دیپلماسی عمومی ارائه می‌کند. این جلد که توسط برخی از متفکران پیشرو در هر دو رشته نوشته شده است، درس های کلیدی در رابطه با ایجاد روابط جهانی و مشارکت ذینفعان ارائه می دهد. این کتاب که از دیدگاه دولتی، شرکتی و غیرانتفاعی نوشته شده است، به موضوعاتی مانند دیپلماسی عمومی و یارانه های اطلاعاتی، پخش بین المللی، نام تجاری ملی، روابط دیاسپورا، مبادلات بین المللی و قدرت نرم می پردازد. انواع قطعات مفهومی بین‌المللی و مطالعات موردی واقعی، تحلیل عمیقی از کاربرد استراتژیک تاکتیک‌های روابط عمومی در تلاش‌های مدیریت روابط جهانی دولتی و سازمانی ارائه می‌کنند. این کتاب به دانشجویان، دانش پژوهان و دست اندرکاران در زمینه های روابط عمومی بین الملل، دیپلماسی عمومی و روابط بین الملل توصیه می شود.


This book provides an important discussion of the conceptual and practical interconnections between international public relations and public diplomacy. Written by some of the leading thinkers in both disciplines, the volume provides key lessons regarding global relationship-building and stakeholder engagement. Written from a government, corporate, and not-for-profit perspective, the book deals with such topics as mediated public diplomacy and information subsidies, international broadcasting, nation-branding, diaspora relationships, international exchanges, and soft power. A variety of international conceptual pieces and real-life case studies present an in-depth analysis of the strategic application of public relations tactics in governmental and organizational global relationship management efforts. The book is recommended for students, scholars, and practitioners in the fields of international public relations, public diplomacy, and international relations.

دانلود کتاب «روابط عمومی بین المللی و دیپلماسی عمومی: ارتباطات و تعامل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید