مدیریت

مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد

International Marketing Management: Text and Cases

دانلود کتاب International Marketing Management: Text and Cases (به فارسی: مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد) نوشته شده توسط «U. C. Mathur»


اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sage Publications Pvt. Ltd

نویسنده: U. C. Mathur

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 585

حجم فایل: 3.89 مگابایت

کد کتاب: 8178297868 , 9788178297866

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد

این یک متن اساسی در بازاریابی بین‌المللی است، که یک حوزه دانش عمده برای دانشجویان مطالعات مدیریت است. این کتاب سعی دارد یادگیری نکات ظریف موضوع را برای دانش آموزان آسان و لذت بخش کند. تجارت بین‌الملل، مناطق آزاد تجاری اقتصادی، تحریم‌های صادراتی، و موانع تعرفه‌ای و غیرتعرفه‌ای که شرکت‌ها در خارج از کشور با آن مواجه هستند، بخش عمده‌ای از کتاب را تشکیل می‌دهند. همچنین به نقش سازمان های بین المللی تحت هدایت سازمان ملل متحد اهمیت داده شده است. یکی از ویژگی های کلیدی این کتاب یک بازی مدیریتی بسیار توسعه یافته در پایان هر فصل است که کتاب را تعاملی می کند و تجربه شرکتی عملی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. بازاریابی بین المللی ارتباط نزدیکی با محیط کسب و کار کشور میزبان، اخلاق فرهنگی آن، توسعه اقتصادی، سیستم سیاسی و محیط رقابتی دارد. شرکت ها قبل از برنامه ریزی برای حملات بین المللی باید این عوامل را تجزیه و تحلیل کنند. این کتاب شامل نمایه‌هایی از کشورهای منتخب است که دانش‌آموزان را قادر می‌سازد تا محیط کسب‌وکار، رفتار تجاری و بهترین روش‌های انجام تجارت در آنجا را درک کنند.


This is a basic text in International Marketing, a major knowledge area for students of management studies. This book attempts to make learning of the nuances of the subject easy and enjoyable for students. International trade, economic free trade zones, embargoes on exports, and tariff and non-tariff barriers that the companies face overseas form a major part of the book. In addition, the role of international organizations under the guidance of the United Nations has been given its due importance. A key feature of this book is a highly developed Management Game at the end of each chapter which makes the book interactive and provides hands-on corporate experience to students. International Marketing is closely associated with the business environment of the host country, its cultural ethos, economic development, political system, and competitive environment. Companies need to analyze these factors before planning international forays. The book contains profiles of selected countries that enable students to understand their business environment, business behavior, and the best methods of doing business there.

دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید