دانلود کتاب International Marketing Management: Text and Cases (به فارسی: مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد) نوشته شده توسط «U. C. Mathur»
اطلاعات کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Sage Publications Pvt. Ltd
نویسنده: U. C. Mathur
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 585
حجم فایل: 3.89 مگابایت
کد کتاب: 8178297868 , 9788178297866
نوبت چاپ: illustrated edition
توضیحات کتاب مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد
این یک متن اساسی در بازاریابی بینالمللی است، که یک حوزه دانش عمده برای دانشجویان مطالعات مدیریت است. این کتاب سعی دارد یادگیری نکات ظریف موضوع را برای دانش آموزان آسان و لذت بخش کند. تجارت بینالملل، مناطق آزاد تجاری اقتصادی، تحریمهای صادراتی، و موانع تعرفهای و غیرتعرفهای که شرکتها در خارج از کشور با آن مواجه هستند، بخش عمدهای از کتاب را تشکیل میدهند. همچنین به نقش سازمان های بین المللی تحت هدایت سازمان ملل متحد اهمیت داده شده است. یکی از ویژگی های کلیدی این کتاب یک بازی مدیریتی بسیار توسعه یافته در پایان هر فصل است که کتاب را تعاملی می کند و تجربه شرکتی عملی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. بازاریابی بین المللی ارتباط نزدیکی با محیط کسب و کار کشور میزبان، اخلاق فرهنگی آن، توسعه اقتصادی، سیستم سیاسی و محیط رقابتی دارد. شرکت ها قبل از برنامه ریزی برای حملات بین المللی باید این عوامل را تجزیه و تحلیل کنند. این کتاب شامل نمایههایی از کشورهای منتخب است که دانشآموزان را قادر میسازد تا محیط کسبوکار، رفتار تجاری و بهترین روشهای انجام تجارت در آنجا را درک کنند.
دانلود کتاب «مدیریت بازاریابی بین المللی: متن و موارد»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.