بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی و تجارت بین المللی محصولات غذایی با کیفیت

International marketing and trade of quality food products

دانلود کتاب International marketing and trade of quality food products (به فارسی: بازاریابی و تجارت بین المللی محصولات غذایی با کیفیت) نوشته شده توسط «Maurizio Canavari – Nicola Cantore – Alessandra Castellini – Erika Pignatti – Roberta Spadoni»


اطلاعات کتاب بازاریابی و تجارت بین المللی محصولات غذایی با کیفیت

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wageningen Academic Publishers

نویسنده: Maurizio Canavari – Nicola Cantore – Alessandra Castellini – Erika Pignatti – Roberta Spadoni

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 347 / 353

حجم فایل: 23.45 مگابایت

کد کتاب: 9086866611 , 9789086866618

توضیحات کتاب بازاریابی و تجارت بین المللی محصولات غذایی با کیفیت

با توجه به افزایش قدرت خرید بخش‌های خاص مصرف‌کننده در سراسر جهان و تقاضای فزاینده مرتبط برای تخصص‌های غذایی برای کالاهای متمایز در بازارهای بین‌المللی، تجارت و بازاریابی محصولات کشاورزی دیگر تنها بر روی کالاها متمرکز نیست. مفاهیم کلیدی “بازاریابی”، “تجارت بین المللی” و “کیفیت” در بحث علمی میان اقتصاددانان کشاورزی که با بازارهای محصولات کشاورزی و غذایی سروکار دارند، پیشتاز هستند. نیاز به دانش علمی در مورد جنبه های مختلف بازاریابی برای محصولات غذایی با کیفیت در حال افزایش است. هدف این کتاب پیوند این مفاهیم کلیدی با یکدیگر و در نظر گرفتن ارتباطات، همپوشانی ها، تضادها و مکمل های بین آنهاست. این کتاب حاوی مقالات بررسی شده است که طیف وسیعی از مطالعات در زمینه بازاریابی بین‌المللی و تجارت محصولات غذایی با کیفیت را پوشش می‌دهد و با حمایت پروژه BEAN-QUORUM که توسط برنامه پیوند آسیا اتحادیه اروپا تامین می‌شود، ویرایش شده است. موضوعات تحت پوشش مطالعات از نشانه های جغرافیایی گرفته تا مواد غذایی ارگانیک. از تجارت منصفانه تا غذای کاربردی؛ از دانش در مورد الزامات کیفیت گرفته تا تأثیر تلاش برای کیفیت. دامنه جغرافیایی مطالعات گسترده است و دیدگاه ها از جمله مصرف کننده، تولید کننده و سمت زنجیره تامین متفاوت است. علاقه کانونی مطالعات نیز از رقابت پذیری گرفته تا سیاست و تقاضای بالقوه را در بر می گیرد. این کتاب مورد توجه محققان و دست اندرکاران شبکه های غذایی بین المللی از همه نوع است


Due to increased purchasing power of certain consumer segments all over the world and the related growing demand for food specialties for differentiated goods in the international markets, agri-food trade and marketing is no longer focused on commodities only. Key concepts of ‘Marketing’, ‘International Trade’ and ‘Quality’ are taking the forefront in the scientific debate among agricultural economists dealing with agricultural and food products markets. The need for scientific knowledge about several aspects of marketing for quality food products is growing.The aim of this book is to link these key concepts together and consider connections, overlaps, contradictions and complementarities between them. This book contains peer-reviewed articles covering a range of studies on international marketing and trade for quality food products and is edited with the support of the BEAN-QUORUM project, funded by the European Union’s Asia Link Programme. The topics covered by the studies range from geographical indications to organic food; from fair trade to functional food; from knowledge about quality requirements to the impact of the quest for quality. The geographical scope of the studies is broad and the perspectives vary including the consumer, the producer and the supply chain side. The focal interest of the studies also range from competitiveness, to policy, to potential demand. The book is of interest to researchers and practitioners in international food networks of all types

دانلود کتاب «بازاریابی و تجارت بین المللی محصولات غذایی با کیفیت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید