بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی بین المللی

International Marketing

دانلود کتاب International Marketing (به فارسی: بازاریابی بین المللی) نوشته شده توسط «Mary Gilly – Philip Cateora – John Graham»


اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Education

نویسنده: Mary Gilly – Philip Cateora – John Graham

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 704 / 805

حجم فایل: 187.05 مگابایت

کد کتاب: 0077842162 , 9780077842161

توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی

پیشگامان در این زمینه، Cateora، Gilly، و Graham همچنان استانداردها را در این هفدهمین نسخه بازاریابی بین المللی با دیدگاه جامع خود از بازارهای بین المللی که شامل تاریخ، جغرافیا، زبان و مذهب و همچنین اقتصاد است، تعیین می کنند که به دانشجویان کمک می کند. منحصر به فرد بودن فرهنگی و زیست محیطی هر ملت یا منطقه ای را ببینید. علاوه بر پوشش تأثیر فناوری بر عرصه بازار بین‌المللی، نسخه هفدهم بازاریابی بین‌المللی دارای موضوعات جدیدی است که منعکس‌کننده تغییرات اخیر در بازارهای جهانی، منابع آموزشی به روز و ابزارهای یادگیری جدید از جمله McGraw-Hill’s Connect با SmartBook تطبیقی ​​خود است که به مربیان اجازه می‌دهد. خواندن کتاب های درسی را اختصاص دهید و دانش آموزان را با محتوای درسی تشویق کنید. برای اطلاعات بیشتر روی “ویژگی ها” در زیر کلیک کنید.


Pioneers in the field, Cateora, Gilly, and Graham continue to set the standard in this 17th edition of International Marketing with their well-rounded perspective of international markets that encompass history, geography, language, and religion as well as economics, which helps students see the cultural and environmental uniqueness of any nation or region. In addition to coverage of technology’s impact on the international market arena, the 17th edition of International Marketing features new topics that reflect recent changes in global markets, updated teaching resources, and new learning tools including McGraw-Hill’s Connect with its adaptive SmartBook that lets instructors assign textbook readings and incentivize students’ engagement with course content. Click “Features” below for more.

دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید