دانلود کتاب International Marketing (به فارسی: بازاریابی بین المللی) نوشته شده توسط «Mary Gilly – Philip Cateora – John Graham»
اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill Education
نویسنده: Mary Gilly – Philip Cateora – John Graham
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 704 / 805
حجم فایل: 187.05 مگابایت
کد کتاب: 0077842162 , 9780077842161
توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی
پیشگامان در این زمینه، Cateora، Gilly، و Graham همچنان استانداردها را در این هفدهمین نسخه بازاریابی بین المللی با دیدگاه جامع خود از بازارهای بین المللی که شامل تاریخ، جغرافیا، زبان و مذهب و همچنین اقتصاد است، تعیین می کنند که به دانشجویان کمک می کند. منحصر به فرد بودن فرهنگی و زیست محیطی هر ملت یا منطقه ای را ببینید. علاوه بر پوشش تأثیر فناوری بر عرصه بازار بینالمللی، نسخه هفدهم بازاریابی بینالمللی دارای موضوعات جدیدی است که منعکسکننده تغییرات اخیر در بازارهای جهانی، منابع آموزشی به روز و ابزارهای یادگیری جدید از جمله McGraw-Hill’s Connect با SmartBook تطبیقی خود است که به مربیان اجازه میدهد. خواندن کتاب های درسی را اختصاص دهید و دانش آموزان را با محتوای درسی تشویق کنید. برای اطلاعات بیشتر روی “ویژگی ها” در زیر کلیک کنید.
دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.