بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی بین المللی، ویرایش پنجم

International Marketing, 5th Edition

دانلود کتاب International Marketing, 5th Edition (به فارسی: بازاریابی بین المللی، ویرایش پنجم) نوشته شده توسط «Ghauri – Pervez – Cateora – Philip R.»


اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی، ویرایش پنجم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Education / Europe Middle East & Africa

نویسنده: Ghauri – Pervez – Cateora – Philip R.

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 362

حجم فایل: 24.41 مگابایت

کد کتاب: 1526848597 , 9781526848598

نوبت چاپ: 5

توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی، ویرایش پنجم

در نسخه پنجم بازاریابی بین‌المللی، دانشجویان را راهنمایی می‌کند تا اهمیت بازاریابی بین‌المللی را برای شرکت‌هایی با هر اندازه و اندازه و اینکه چگونه بین‌المللی شدن می‌تواند ارزش و رشد را افزایش دهد، راهنمایی می‌کند. این یک درک کامل از اصول و شیوه های کلیدی بازاریابی بین المللی ارائه می دهد. متن به‌طور کامل به‌روزرسانی شده است تا جدیدترین پیشرفت‌ها را در محیط کسب‌وکار کنونی منعکس کند و دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا به طور انتقادی با محتوا در چارچوب زندگی مدرن درگیر شوند.

ویژگی‌های کلیدی:

– فصلی جدید به بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده است

– آموزش کاملاً به روز شده، از جمله داستان های «بین المللی رفتن» و سؤالات پایان فصل
– نمونه‌های کاملاً جدید و مطالعات موردی از شرکت‌های جهانی و نوآور از جمله Red Bull، Gillette و Audi

– اکنون شامل فعالیت‌های تعاملی، سؤالات بانک تست و آزمون‌های موجود در Connect®

بازاریابی بین المللی با McGraw Hill’s Connect® در دسترس است، پلت فرم یادگیری آنلاین که دارای منابعی برای کمک به اساتید و موسسات برای بهبود نتایج دانشجویان و کارایی ارائه دوره است.
“بازاریابی بین المللی همچنان یک موضوع ضروری در هر کسب و کاری است مدرک یا
مدیریت. کتاب Ghauri و Cateora که اکنون در پنجمین ویرایش خود قرار دارد، به روزترین و معتبرترین تحول این موضوع را ارائه می دهد. دانشکده بازرگانی کالج.

پروفسور پرویز غوری، تجارت بین‌الملل را در مدرسه بازرگانی بیرمنگام تدریس می‌کند. او موسس ویراستار برای بازبینی کسب و کار بین المللی (IBR) و سردبیر مشاور مجله مطالعات بازرگانی بین المللی (JIBS) است.

Philip R. Cateora استاد بازنشسته در دانشگاه کلرادو است. تدریس او طیف وسیعی از دوره‌های بازاریابی و تجارت بین‌الملل را از پایه تا مقطع دکترا در بر می‌گرفت.


In its 5th edition International Marketing guides students to understand the importance of international marketing for companies of every size and how going international can enhance value and growth. It provides a solid understanding of the key principles and practices of international marketing. The text has been thoroughly updated to reflect the most recent developments in the current business environment and encourages students to critically engage with the content within the context of modern life.

Key Features:

– A new chapter dedicated to Digital and Social Media Marketing
– Fully updated pedagogy, including ‘Going International’ vignettes and End of Chapter questions
– Brand new examples and case studies from global and innovative companies including Red Bull, Gillette and Audi
– Now includes Interactive activities, Testbank questions and Quizzes available on Connect®

International Marketing is available with McGraw Hill’s Connect®, the online learning platform that features resources to help faculty and institutions improve student outcomes and course delivery efficiency.

“International Marketing continues to be an essential subject in any business or
management degree. Ghauri and Cateora’s book, now in its fifth edition, provides a most up-to-date and authentic evolution of the subject.”
George S. Yip, Emeritus Professor of Marketing and Strategy, Imperial College Business School.

Professor Pervez Ghauri teaches International Business at Birmingham Business School. He is Founding Editor for International Business Review (IBR) and Consulting Editor for Journal of International Business Studies (JIBS).

Philip R. Cateora is Professor Emeritus at the University of Colorado. His teaching spanned a range of courses in marketing and international business from fundamentals through to doctoral level.

دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی، ویرایش پنجم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید