دانلود کتاب International Marketing (به فارسی: بازاریابی بین المللی) نوشته شده توسط «Philip Cateora – Mary Gilly – John Graham»
اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill/Irwin
نویسنده: Philip Cateora – Mary Gilly – John Graham
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 659
حجم فایل: 28.95 مگابایت
کد کتاب: 007352994X , 9780073529943
نوبت چاپ: 15th
توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی
بازاریابی بینالمللی کاتئورا و گراهام با رویکردی پیشگام در دسترسی و مرتبط کردن مطالب که به معیاری برای قضاوت کتابهای دیگر تبدیل شده است، پرفروشترین متن در این زمینه است. Cateora با ارائه یک چشم انداز جامع از بازارهای بین المللی که شامل تاریخ، جغرافیا، زبان و مذهب و همچنین اقتصاد می شود، به دانش آموزان کمک می کند تا منحصر به فرد بودن فرهنگی و زیست محیطی هر ملت یا منطقه را ببینند. نسخه پانزدهم تمام رویدادهای مهم و نوآوری هایی را که بر تجارت جهانی در سال های اخیر تأثیر می گذارد، منعکس می کند، در حالی که شامل چندین ابزار یادگیری فن آوری جدید و به روز می شود.
دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.