بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی بین المللی

International Marketing

دانلود کتاب International Marketing (به فارسی: بازاریابی بین المللی) نوشته شده توسط «Michael R. Czinkota – Ilkka A. Ronkainen»


اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cengage Learning

نویسنده: Michael R. Czinkota – Ilkka A. Ronkainen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 720 / 722

حجم فایل: 31.48 مگابایت

کد کتاب: 113362751X , 9781133627517

نوبت چاپ: 10

توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی

بازاریابی بین المللی یک متن نوآورانه و به روز است که برای هر کسی که به دنبال موفقیت در این زمینه پر سرعت است ایده آل است. شما موضوعاتی را کشف خواهید کرد که از شروع فعالیت های راه اندازی تا رویارویی با بازاریابان غول پیکر جهانی را شامل می شود. این متن عمیق شما را برای تسخیر دنیای تجارت بین المللی آماده می کند!


INTERNATIONAL MARKETING is an innovative, up-to-date text ideal for anyone seeking success in this fast-paced field. You will discover topics ranging from beginning start-up operations to confronting giant global marketers. This in-depth text will prepare you to conquer the international business world!

دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید