دانلود کتاب International Marketing (به فارسی: بازاریابی بین المللی) نوشته شده توسط «Michael R. Czinkota – Ilkka A. Ronkainen»
اطلاعات کتاب بازاریابی بین المللی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cengage Learning
نویسنده: Michael R. Czinkota – Ilkka A. Ronkainen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 720 / 722
حجم فایل: 31.48 مگابایت
کد کتاب: 113362751X , 9781133627517
نوبت چاپ: 10
توضیحات کتاب بازاریابی بین المللی
بازاریابی بین المللی یک متن نوآورانه و به روز است که برای هر کسی که به دنبال موفقیت در این زمینه پر سرعت است ایده آل است. شما موضوعاتی را کشف خواهید کرد که از شروع فعالیت های راه اندازی تا رویارویی با بازاریابان غول پیکر جهانی را شامل می شود. این متن عمیق شما را برای تسخیر دنیای تجارت بین المللی آماده می کند!
دانلود کتاب «بازاریابی بین المللی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.