تجارت

تجارت بین المللی در عصر اطلاعات و دیجیتال

International Business In The Information And Digital Age

دانلود کتاب International Business In The Information And Digital Age (به فارسی: تجارت بین المللی در عصر اطلاعات و دیجیتال) نوشته شده توسط «Lucia Piscitello – Rob van Tulder – Alain Verbeke»


اطلاعات کتاب تجارت بین المللی در عصر اطلاعات و دیجیتال

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Emerald Publishing

نویسنده: Lucia Piscitello – Rob van Tulder – Alain Verbeke

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 425 / 441

حجم فایل: 8.72 مگابایت

کد کتاب: 1787563278 , 9781787563278

نوبت چاپ: First edition.

توضیحات کتاب تجارت بین المللی در عصر اطلاعات و دیجیتال

این جلد به خاطر کمک های مادام العمرش به بورس تحصیلی IB به لورین ادن اختصاص یافته است. تحقیقات او که چندین دهه را در بر می گیرد، به بسیاری از موضوعات میان رشته ای و اجتماعی در قلب حوزه IB پرداخته است. داستان سفر فکری او – که به شدت تحت تأثیر روی کار آمدن انقلاب صنعتی چهارم قرار گرفته است – در فصل آغازین این جلد به اشتراک گذاشته شده است. این جلد سیزدهم از سری PIBR یک حوزه تحقیقاتی فزاینده مهم را برای محققان تجارت بین‌الملل (IB) پوشش می‌دهد: نقش شرکت‌های چند ملیتی (MNEs) در عصر دیجیتال و اطلاعات. تعداد محدودی از MNE ها اکنون بر چشم انداز عصر دیجیتال تسلط دارند، اما تقریباً همه شرکت های فعال در سطح بین المللی تحت تأثیر روندهای غالب هستند. چگونه می توان این روندها را بررسی کرد؟ چگونه می توان مدل های تجاری بین المللی انعطاف پذیر را توسعه داد؟ چگونه تنظیم کنیم؟ عصر دیجیتال فرصت‌های جدید اما چالش‌های بزرگی را برای MNE‌های مستقر و نوظهور به طور یکسان ارائه می‌کند. این جلد مقالاتی از دانشمندان برجسته IB و دانشگاهیان در رشته‌های مجاور مانند جغرافیای اقتصادی، روابط بین‌الملل و علوم سیاسی، مدیریت استراتژیک و مطالعات فناوری گرد هم می‌آورد. چهار بعد از عصر اطلاعات و دیجیتال با استفاده از زاویه IB تجزیه و تحلیل می شود: روندها و نظریه ها در عصر اطلاعات استراتژی های کارآفرینی در عصر اطلاعات استراتژی های عملکردی در عصر اطلاعات صنعت 4.0 عصر اطلاعات و دیجیتال توسط تعداد کمی از شرکت های چند ملیتی شکل می گیرد. از تعداد محدودی از کشورها این جلد آخرین بینش از رشته تجارت بین‌الملل در مورد روندهای غالب در تکامل مدل کسب و کار را پوشش می‌دهد. همچنین مسائل مهم مقررات در فضای جدید اطلاعات و دیجیتال را مورد بحث قرار می دهد.


This volume is dedicated to Lorraine Eden for her lifetime contributions to IB scholarship. Her research, spanning several decades, has addressed many interdisciplinary and societal themes at the heart of the IB field. The story of her intellectual journey — strongly influenced by the coming of age of the fourth industrial revolution — is shared in the opening chapter of this volume. This thirteenth volume in the PIBR series covers an increasingly important area of research for International Business (IB) scholars: the role of multinational enterprises (MNEs) in the digital and information age. A limited number of MNEs now dominate the landscape of the digital age, but almost all internationally operating firms are being affected by prevailing trends. How to take stock of these trends? How to develop resilient international business models? How to regulate? The digital age presents new opportunities but also major challenges for established and emerging MNEs alike. This volume brings together papers from leading IB scholars and from academics in adjacent disciplines such as economic geography, international relations and political science, strategic management, and technology studies. Four dimensions of the information and digital age are analyzed using an IB angle: Trends and theories in the information age Entrepreneurial strategies in the information age Functional strategies in the information age Industry 4.0 The information and digital age is shaped by a small number of multinational enterprises from a limited number of countries. This volume covers the latest insight from the International Business discipline on prevailing trends in business model evolution. It also discusses critical issues of regulation in the new information and digital space.

دانلود کتاب «تجارت بین المللی در عصر اطلاعات و دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید