دانلود کتاب Integrated Marketing Communications (به فارسی: ارتباطات بازاریابی یکپارچه) نوشته شده توسط «David Pickton – Amanda Broderick»
اطلاعات کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Financial Times Management
نویسنده: David Pickton – Amanda Broderick
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 801
حجم فایل: 6.77 مگابایت
کد کتاب: 1405870931 , 9781405870931
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه
ارتباطات بازاریابی یکپارچه، 2e دیوید پیکتون و آماندا برودریک ارتباطات بازاریابی یکپارچه، 2e تمام جنبه ها و عناصر ارتباطات بازاریابی را در نظر می گیرد. بر اساس موفقیت نسخه اول، دیوید پیکتون و آماندا برودریک این نسخه را بازسازی کرده اند تا سه مدل ارتباطات بازاریابی را واضح تر نشان دهند. هر مدل به وضوح در ابتدای هر قسمت به صورت گرافیکی نمایش داده می شود تا یک “نقشه مسیر” بصری در سراسر کتاب ارائه شود. این متن پر جنب و جوش رویکردی اروپایی دارد و پوشش جامعی از عناصر ترکیبی ارتباطات بازاریابی ارائه می دهد. ایده آل برای کسانی که در حال مطالعه ارتباطات بازاریابی عمومی هستند، این کتاب همچنین برای دانشجویانی که در دوره های تبلیغات، روابط عمومی، تبلیغات فروش یا بازاریابی مستقیم شرکت می کنند، جذاب است. ویژگیهای کلیدی عبارتند از: * ساختار منطقی پیرامون سه مدل کلیدی ارتباطات بازاریابی – مدل فرآیند IMC، مدل برنامهریزی IMC RABOSTIC، و مدل ترکیبی IMC * نمونههای کاربردی، دنیای واقعی، از جمله دیدگاههای متخصصان برجسته و دانشگاهیان * مطالب موردی مرتبط که طیف گستردهای از بخشها و سناریوهای بازاریابی را پوشش میدهد * آموزش قوی در هر فصل، از جمله دیدگاهها، اهداف، خلاصههای فصل، سؤالات خود بررسی و بحث، واژهنامههای حاشیهای و پایانی کتاب. ویژگی های متن عبارتند از نیاز به دانستن، غذا برای افکار و هشدارها. * پوشش بیسابقه تمام عناصر آمیخته ارتباطات بازاریابی با فصلهای جداگانهای که شامل بازاریابی اینترنتی، مسائل اخلاقی، ارتباطات بازاریابی بینالمللی، بازاریابی مستقیم و پایگاه داده، مسائل خلاقانه و سازمانی، مدیریت تماس با مشتری، مدیریت تصویر و برند و اندازهگیری ارتباطات بازاریابی یکپارچه میشود.* جدید! بازسازی مدل قسمت 2 (مدل برنامه ریزی RABOSTIC که شامل مراحل اصلی برنامه ریزی و استراتژی ارتباطات بازاریابی است) * جدید! ادغام مطالعه موردی با سوالات مطرح شده در ابتدای هر فصل * جدید! CD ROM با جزئیات بیشتر در مورد موارد یکپارچه، سایر موارد، اسلایدهای پاور پوینت، منبع یاب که پیوندهایی به مجموعه وسیعی از مواد اینترنتی ارائه می دهد، از وب سایت Companion در booksites.net/pickton دیدن کنید تا حتی آموزش و یادگیری با ارزش تر را بیابید. مواد برای مربیان و دانش آموزان به طور یکسان! دیوید پیکتون رئیس بخش بازاریابی در دانشگاه دمونفورت است. او عضو هیئت تحریریه مجله ارتباطات بازاریابی و هوش و برنامه ریزی بازاریابی است. او همچنین عضو مؤسسه چارتر بازاریابی و عضو RSA است. دیو در کنار سخنرانی، مشاوره تجاری نیز انجام داده است. آماندا برودریک مدرس بازاریابی و مدیر برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی در مدرسه بازرگانی دانشگاه آستون است. تخصص اصلی تحقیق، تدریس و مشاوره او در زمینه ارتباطات هدفمند بین المللی است.
دانلود کتاب «ارتباطات بازاریابی یکپارچه»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)