دانلود کتاب Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple’s Success (به فارسی: دیوانه کننده ساده: وسواسی که باعث موفقیت اپل می شود) نوشته شده توسط «Ken Segall»
اطلاعات کتاب دیوانه کننده ساده: وسواسی که باعث موفقیت اپل می شود
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Portfolio
نویسنده: Ken Segall
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 240
حجم فایل: 415 کیلوبایت
کد کتاب: 1591844835 , 9781591844839
توضیحات کتاب دیوانه کننده ساده: وسواسی که باعث موفقیت اپل می شود
برای استیو جابز، سادگی یک دین بود. این همچنین یک سلاح بود.
سادگی فقط یک اصل طراحی در اپل نیست، بلکه ارزشی است که در هر سطحی از سازمان نفوذ می کند. وسواس به Simplicity چیزی است که اپل را از سایر شرکت های فناوری متمایز می کند. این چیزی است که به اپل در سال 1997 کمک کرد تا پس از مرگ نزدیک به مرگ در سال 2011 به با ارزش ترین شرکت روی زمین تبدیل شود.
به لطف روش های سازش ناپذیر استیو جابز، می توانید سادگی را در هر کاری که اپل انجام می دهد مشاهده کنید: ساختار آن، روش نوآوری می کند و روشی که با مشتریانش صحبت می کند.
این شرکت با درهم شکستن نیروهای پیچیدگی در مسیر ستاره ای خود باقی می ماند.
به عنوان مدیر خلاق آژانس تبلیغاتی، کن سگال نقش نقش کلیدی در رستاخیز اپل، کمک به ایجاد چنین کمپین های بازاریابی حیاتی مانند متفاوت بیندیشید. با نامگذاری iMac، او همچنین پایه و اساس نامگذاری امواج آی-محصولات آینده را بنا نهاد.
سگال با توجه به سالها تجربه خود در ایجاد کمپین برای سایر شرکت های فناوری نمادین، از جمله IBM، Intel، دیدگاه منحصر به فردی دارد. و دل این تضاد آشکار روشهای اپل بود که باعث شد سگال از قدرت سادگی قدردانی کند—و الهام بخش او شد تا به دیگران کمک کند از آن بهره ببرند.
در Insanely Simple، شما یک مگس خواهید بود. روی دیوار اتاق کنفرانس با استیو جابز، و در انتهای تماس های تلفنی نیمه شب او. متوجه خواهید شد که چگونه وسواس او به Simplicity به اپل کمک کرد تا عملکرد بهتر و سریعتری داشته باشد و گاهی اوقات میلیونها نفر را در این فرآیند پس انداز کند. شما همچنین یاد خواهید گرفت، برای مثال، چگونه:
• حداقل فکر کنید: تقطیر انتخاب ها به حداقل، وضوح را برای شرکت و مشتریانش به ارمغان می آورد – همانطور که جابز ثابت کرد که بیش از بیست مدل محصول را با مجموعه ای از محصولات جایگزین کرد. چهار.
• کوچک فکر کنید: سوگند وفاداری به مفهوم «گروههای کوچک افراد باهوش» هم روحیه و هم بهرهوری را افزایش میدهد.
• حرکت فکر کنید: نگه داشتن تیمهای پروژه در حرکت مداوم، تفکر خلاق را روی اهداف کاملاً تعریف شده متمرکز میکند. حواسپرتی را به حداقل میرساند.
• Iconic فکر کنید: استفاده از یک تصویر ساده و قدرتمند برای نمادی از مزایای یک محصول یا ایده، تأثیر عمیقتری در ذهن مشتریان ایجاد میکند.
• جنگ بیندیشید: به خود یک مزیت ناعادلانه بدهید—از هر سلاحی که در اختیار شماست- بهترین راه برای اطمینان از اینکه ایده های شما سالم می مانند.
سگال با استفاده از داستان های جذاب (و قبلاً ناگفته) از پشت صحنه، تلاش اپل برای سادگی را زنده می کند. از طریق بینش و هوش او، خواهید فهمید که چگونه شرکت هایی که از این قدرت استفاده می کنند می توانند از رقبا متمایز شوند – و افرادی که بر آن تسلط دارند می توانند به دارایی های مهم سازمان خود تبدیل شوند.
Simplicity isn’t just a design principle at Apple—it’s a value that permeates every level of the organization. The obsession with Simplicity is what separates Apple from other technology companies. It’s what helped Apple recover from near death in 1997 to become the most valuable company on Earth in 2011.
Thanks to Steve Jobs’s uncompromising ways, you can see Simplicity in everything Apple does: the way it’s structured, the way it innovates, and the way it speaks to its customers.
It’s by crushing the forces of Complexity that the company remains on its stellar trajectory.
As ad agency creative director, Ken Segall played a key role in Apple’s resurrection, helping to create such critical marketing campaigns as Think different. By naming the iMac, he also laid the foundation for naming waves of i-products to come.
Segall has a unique perspective, given his years of experience creating campaigns for other iconic tech companies, including IBM, Intel, and Dell. It was the stark contrast of Apple’s ways that made Segall appreciate the power of Simplicity—and inspired him to help others benefit from it.
In Insanely Simple, you’ll be a fly on the wall inside a conference room with Steve Jobs, and on the receiving end of his midnight phone calls. You’ll understand how his obsession with Simplicity helped Apple perform better and faster, sometimes saving millions in the process. You’ll also learn, for example, how to:
• Think Minimal: Distilling choices to a minimum brings clarity to a company and its customers—as Jobs proved when he replaced over twenty product models with a lineup of four.
• Think Small: Swearing allegiance to the concept of “small groups of smart people” raises both morale and productivity.
• Think Motion: Keeping project teams in constant motion focuses creative thinking on well-defined goals and minimizes distractions.
• Think Iconic: Using a simple, powerful image to symbolize the benefit of a product or idea creates a deeper impression in the minds of customers.
• Think War: Giving yourself an unfair advantage—using every weapon at your disposal—is the best way to ensure that your ideas survive unscathed.
Segall brings Apple’s quest for Simplicity to life using fascinating (and previously untold) stories from behind the scenes. Through his insight and wit, you’ll discover how companies that leverage this power can stand out from competitors—and individuals who master it can become critical assets to their organizations.
دانلود کتاب «دیوانه کننده ساده: وسواسی که باعث موفقیت اپل می شود»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.