بازاریابی: تبلیغات

بازار مبتکران: استفاده از بازی ها برای فعال کردن و آموزش نوآوران

Innovators' Marketplace: Using Games to Activate and Train Innovators

دانلود کتاب Innovators’ Marketplace: Using Games to Activate and Train Innovators (به فارسی: بازار مبتکران: استفاده از بازی ها برای فعال کردن و آموزش نوآوران) نوشته شده توسط «Yukio Ohsawa – Yoko Nishihara (auth.)»


اطلاعات کتاب بازار مبتکران: استفاده از بازی ها برای فعال کردن و آموزش نوآوران

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Yukio Ohsawa – Yoko Nishihara (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 196 / 213

حجم فایل: 5.67 مگابایت

کد کتاب: 3642254802 , 9783642254802

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازار مبتکران: استفاده از بازی ها برای فعال کردن و آموزش نوآوران

این کتاب روشی قدرتمند برای نوآوری ارائه می‌کند که افکار ترکیبی و قیاسی را با ارتباطات بین رشته‌ای میان سهامداران در بازار تقویت می‌کند. در این روش به نام بازار مبتکران، دو بازی – بازی بازار مبتکران و بازی قیاسی – با تجسم داده‌ها بر روی اتصال قطعات دانش موجود، مارپیچ نوآوری را تسریع می‌کنند. برخی از بازیکنان با اتصال و ترکیب دانش از پیش موجود ایده‌ها را ابداع می‌کنند، در حالی که برخی دیگر ایده‌ها را ارزیابی می‌کنند تا تصمیم بگیرند که آیا بخرند یا نه. در فضای شادی که توسط بازی ها ایجاد شده است، بازیکنان فراتر از مقاومت در برابر انتقاد نگاه می کنند، همانطور که آزمایشات موارد واقعی نشان می دهد. آنها شروع به فکر کردن و صحبت در مورد بهترین بخش اکثریت، الزامات نهفته در بازار آینده و سناریوهایی برای برآورده کردن این نیازها خواهند کرد. این فرآیند این اصل را در بر می گیرد که ترکیبی بین رشته ای از بازیگران و منابع تجاری، احتمالاً با ظهور بازیگران جدید، باعث نوآوری می شود.


This book presents a powerful method for innovation that reinforces combinatorial and analogical thoughts, with interdisciplinary communications among stakeholders in the market. In this method called Innovators’ Marketplace, two games – Innovators’ Market Game and Analogy Game – accelerate the spiral of innovation with visualizing data on the connectivity of pieces of existing knowledge. Some players invent ideas by connecting and combining pre-existing knowledge, while others evaluate the ideas to decide whether or not to buy. In a joyful atmosphere created by the games, players look beyond resistance to criticism, as experiments real cases show. They will start thinking and talking about the best segment of the majority, latent requirements in the future market, and scenarios for satisfying those requirements. This process embodies the principle that an interdisciplinary combination of business actors and resources, possibly with the appearance of new actors, triggers innovation.

دانلود کتاب «بازار مبتکران: استفاده از بازی ها برای فعال کردن و آموزش نوآوران»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید