دانلود کتاب Innovative Approaches in Agent-Based Modelling and Business Intelligence (به فارسی: رویکردهای نوآورانه در مدل سازی مبتنی بر عامل و هوش تجاری) نوشته شده توسط «Setsuya Kurahashi – Hiroshi Takahashi»
اطلاعات کتاب رویکردهای نوآورانه در مدل سازی مبتنی بر عامل و هوش تجاری
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Singapore
نویسنده: Setsuya Kurahashi – Hiroshi Takahashi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 284
حجم فایل: 11.93 مگابایت
کد کتاب: 9811318492 , 9789811318498
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب رویکردهای نوآورانه در مدل سازی مبتنی بر عامل و هوش تجاری
این کتاب به طور کامل خوانندگان سطح متوسط را برای تحقیق در علوم اجتماعی، مطالعات سازمانی، اقتصاد، امور مالی، علم بازاریابی و علم تجارت به عنوان سیستمهای انطباقی پیچیده آماده میکند. مزایای مطالعات شبیهسازی اجتماعی و هوش تجاری را برای کسانی که با رویکرد تحقیق محاسباتی آشنایی ندارند ارائه میکند و به مدلسازان با تجربه نمونههای آموزنده مختلفی از استفاده از مدلسازی مبتنی بر عامل و رویکردهای هوش تجاری برای الهام بخشیدن به کار خود ارائه میدهد. علاوه بر این، این کتاب تکنیکهای پیشرفتهای را برای سیستمهای تطبیقی پیچیده با استفاده از کاربردهای آنها مورد بحث قرار میدهد.
تا به امروز، مطالعات علم تجارت تنها بر علم داده و تجزیه و تحلیل مشکلات تجاری متمرکز شدهاند. با این حال، استفاده از این مطالعات برای افزایش قابلیتهای تکنیکهای مرسوم در این زمینهها به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته است. این کتاب به مدیریت مسائل جوامع، شرکتها و سازمانها میپردازد تا از تعامل با مدلسازی مبتنی بر عامل، سیستمهای ترکیبی انسانی و رایانهای و رویکردهای هوش تجاری سود ببرند، حوزهای که برای محیطهای تجاری پیچیده اما محدود و منطقی ضروری است. br> با تحقیقات دقیق توسط نویسندگان برجسته در این زمینه، رویکردهای نوآورانه در مدلسازی مبتنی بر عامل و هوش تجاری خوانندگان را تشویق میکند تا با سایر رشتهها بپیوندند و دامنه کتاب را با مشارکت منحصر به فرد خود گسترش دهند. همچنین شامل چالشهای رایجی است که در علوم اجتماعی محاسباتی و علم تجارت با آن مواجه میشوند تا محققان، دانشجویان و متخصصان را قادر سازد تا مشکلات خود را حل کنند.
This book thoroughly prepares intermediate-level readers for research in social science, organization studies, economics, finance, marketing science, and business science as complex adaptive systems. It presents the advantages of social simulation studies and business intelligence to those who are not familiar with the computational research approach, and offers experienced modelers various instructive examples of using agent-based modeling and business intelligence approaches to inspire their own work. In addition, the book discusses cutting-edge techniques for complex adaptive systems using their applications.
To date, business science studies have focused only on data science and analyses of business problems. However, using these studies to enhance the capabilities of conventional techniques in the fields has not been investigated adequately. This book addresses managing the issues of societies, firms, and organizations to profit from interaction with agent-based modeling, human- and computer- mixed systems, and business intelligence approaches, an area that is fundamental for complex but bounded rational business environments.
With detailed research by leading authors in the field, Innovative Approaches in Agent-Based Modelling and Business Intelligence inspires readers to join with other disciplines and extend the scope of the book with their own unique contributions. It also includes the common challenges encountered in computational social science and business science to enable researchers, students, and professionals to resolve their own problems.
دانلود کتاب «رویکردهای نوآورانه در مدل سازی مبتنی بر عامل و هوش تجاری»